سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت بررسی مدارک مديران در وزارت علوم، مهر

مدير کل دفتر وزارتی وزارت علوم از ادامه بررسی مدارک مديران در دولت دهم خبر داد و گفت: اين موضوع منتفی نشده است و در وزارت علوم دولت جديد نيز ادامه می يابد.
احمد مومنی راد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وزارت علوم در دولت دهم بنا ندارد موضوع بررسی مدرک مديران را متوقف کند لذا در اين دولت نيز ادامه بررسی مدارک مديران پيگيری می شود.

وی تأکيد کرد: بررسی مدارک مديران به هيچ وجه در وزارت علوم مسکوت نيست و منتفی نشده است.

مدير کل دفتر وزارتی وزارت علوم در پاسخ به اين پرسش که بررسی مدرک مديران به چه نحوی قرار است انجام شود، گفت: هنوز چگونگی بررسی در دولت دهم و مکانيزم اجرای آن در وزارت علوم دولت دهم به درستی مشخص نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد مهدی زاهدی وزير علوم دولت نهم چندی پيش از اتمام کار دولت نهم با اشاره به بررسی پرونده علمی و مدارک مديران کشور به مهر گفت: بيش از ۲۰ درصد دستگاهها اقدام به ارسال مدارک مديران کرده اند. برخی از اطلاعات فرستاده شده نيز دارای نقص بودند که برای ارائه کامل اطلاعات مذاکرات صورت گرفته است.

محمد مهدی زاهدی تأکيد کرد: از بين مدارکی که تاکنون به وزارت علوم ارائه شده تاکنون مشکلی مشاهده نشده است و اميدواريم تا پايان دولت نهم اين موضوع به پايان برسد.

به گزارش مهر، رئيس ‌جمهوری ۶ شهريور ماه سال گذشته در نامه ‌ای خطاب به وزير علوم، تحقيقات و فناوری وقت دستور داد درباره چگونگی ادامه تحصيل، ‌اخذ مدرک و استفاده از بورسهای تحصيلی در داخل و خارج بدون رعايت ضوابط آموزشی برخی از مديران بررسی جامعی انجام شود.

معاونت توسعه مديريت و سرمايه های انسانی رياست جمهوری نيز لوح فشرده ای از کليه مديران ۲۳ سال گذشته تهيه و برای وزارت علوم ارسال کرد و وزارت علوم نيز قرار شد با توجه به مدارکی که اين مديران به وزارت علوم ارسال می کنند مدارک تحصيلی آنها را مجددا ارزيابی کند.

اين در حالی است که مسئولين ذيربط در وزارت علوم پس از ابلاغ و آغاز عمليات اجرايی برای پيگيری موضوع و همچنين تشکيل کميته ای ويژه از عدم همکاری برخی دستگاهها در اين زمينه خبر دادند به طوريکه عليرغم تلاش وزارت علوم دولت نهم برای اتمام اين کار دستور رئيس جمهوری تاکنون محقق نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016