سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشگاه شريف يک صدا فرياد "مرگ بر ديکتاتور" شد، موج سبز آزادی

از صبح امروز دانشگاه شريف يک صدا فرياد اعتراض دانشجويان، نسبت به حضور وزير مبقلب علوم دولت کودتا در اين دانشگاه بود.

به گزارش خبرنگار "موج سبز آزادی" صبح امروز با اطلاع دانشجويان دانشگاه صنعتی شريف از حضور کامران دانشجو، وزير علوم متقلب دولت کودتا در اين دانشگاه تجمع بزرگی از دانشجويان معترض تشکيل شده است که هنوز تا ساعت ۱۲ امروز ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر پايه گزارش های رسيده جمعيتی بين ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از دانشجويان اين دانشگاه از مقابل درب کتابخانه مرکزی به سمت درب اصلی اين دانشگاه در خيابان آزادی حرکت کرده اند و با دادن شعارهای "مرگ بر ديکتاتور"، "محمود خائن"، "کروبی بت شکن" و بسياری شعارهای ديگر، يک بار ديگر به کودتاچيان نشان دادند که دانشگاه زنده تر از هميشه به عنوان قلب جنبش سبز مردم ايران می تپد. با توجه به جمعيت نسبتا کم دانشگاه شريف نسبت به دانشگاه های ديگر و بافت غير سياسی آن بسياری از ناظران از برگزاری چنين تجمعی در اين دانشگاه ابراز شگفتی کردند. شدت و حدت شعارها به حدی است که در مقابل دانشگاه در خيابان آزادی مردم عادی نيز جمع شده و به حمايت از دانشجويان پرداخته اند. از جمله شعارهای جديدی که در اين تجمع بر عليه کامران دانشجو داده شده شعار"دروغگوی عمروعاص، ۶۳ درصدت اينجاست" بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016