چهارشنبه 22 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاردار آلمان به وزارت خارجه احضار شد، ايرنا

کاردار آلمان در تهران در پی اظهارات مداخله‌جويانه معاون وزير خارجه اين کشور درباره انتخابات رياست جمهوری ايران، روز سه‌شنبه به وزارت امور خارجه کشورمان فراخوانده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در پی اظهارات مداخله‌جويانه معاون وزير امور خارجه آلمان در خصوص انتخابات رياست جمهوری کشورمان، کاردار آلمان در تهران امروز سه‌شنبه ۲۱/ ۷/ ۸۸ به وزارت امور خارجه فراخوانده و نسبت به اظهارات غير متعارف و غيرديپلماتيک معاون وزير امور خارجه اين کشور شديداً اعتراض شد.

در اين ديدار معاون اداره اول غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به رشد روندهای ضد دموکراتيک در جمهوری فدرال آلمان از جمله ممنوع کردن شرکت‌ تعدادی از احزاب آلمانی در انتخابات اخير پارلمانی اين کشور نسبت به اين موضوع ابراز تاسف کرد.

در اين ملاقات همچنين از تقويت جريانات اسلام هراس در آلمان و نيز تضييقات ايجاد شده عليه جامعه مسلمان ساکن در آلمان ابراز نگرانی شده و تاکيد شد که دولت آلمان نبايد زمينه تقويت اين قبيل تفکرات افراطی را فراهم آورد.

کاردار آلمان در اين ديدار تاکيد کرد که مراتب مطرح شده دراين ملاقات را در اسرع وقت به مقامات ذيربط کشور متبوعش منتقل خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016