سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود باستانی به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد، هم ميهن

هم ميهن : مسعود باستانی روزنامه نگار و فعال سياسی که سه ماه ونيم است در بازداشت به سر می برد در دادگاه بدوی به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد.
خانواده باستانی اين خبر را تاييد کردند. از حکم مدت محکوميت صادره يکسال به اتهام تبليغ عليه نظام و ۵ سال به اتهام اجتماع و تبانی برای ايجاد اغتشاش صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در روزهای ابتدايی پس از انتخابات گروهی شبانه به منزل مسعود باستانی و مهسا امرآبادی (خبرنگار روزنامه اعتماد ملی) مراجعه می کنند و در نبود مسعود باستانی، همسر و دو مهمان حاضر در منزل او را (سيد خليل ميراشرفی و بهزاد باشو) بازداشت کرده و به زندان اوين منتقل می کنند.
باستانی پس از اطلاع از اين امر با مراجعه به نهادهای امنيتی خواستار آزاد شدن همسر و مهمانان خود می شود و اعلام می کند اگر برای بازداشت او به منزل آمده اند چرا همسر و مهمانانش را بازداشت کرده اند. پس از بارها مراجعه به دادگاه انقلاب و ديگر نهاد های امنيتی، باستانی در حاليکه قول آزادی همسرش را به صورت تلويحی دريافت کرده بود به دادگاه انقلاب مراجعه می کند تا وسايل آزادی همسرش را صورت دهد که بنا به گفته مادر مهسا امرآبادی در محل دادگاه انقلاب تهران با حکم قضايی بازداشت و راهی زندان اوين می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016