دوشنبه 20 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران بعد از دو ماه از توقيف اين انجمن: هنوز هم در جستجوی شاکی هستيم، ايلنا

ساختمان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران در شب ۱۴ مرداد توسط ماموران دادستانی تهران پلمپ شد و از فردای آن روز نمايندگان انجمن بارها به دادستانی تهران مراجعه کرده‌اند تا از علت اين اقدام مطلع شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: ماجرای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران اين روزها تبديل به يک سناريوی خواندنی شده است؛ خواندنی از اين منظر که ۲ ماه پيش شبانه اين انجمن مهر پلمب را دريافت کرد ولی هنوز معلوم نيست که از سوی کدام نهاد روزنامه‌نگاران ايران محکوم شده‌اند تا از داشتن نهاد صنفی محروم باشند.
در همين رابطه دبير انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران می‌گويد: با گذشت بيش از ۲ ماه از بسته شدن ساختمان انجمن هنوز در جست‌وجوی شاکی هستيم.
بدرالسادات مفيدی در گفت‌وگو با ايلنا يادآور شد: ساختمان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران در شب ۱۴ مرداد توسط ماموران دادستانی تهران پلمپ شد و از فردای آن روز نمايندگان انجمن بارها به دادستانی تهران مراجعه کرده‌اند تا از علت اين اقدام مطلع شوند.
وی افزود: با گذشت بيش از ۲ ماه همچنان در جست‌وجوی شاکی هستيم. زيرا هنوز علت پلمپ ساختمان انجمن مشخص نشده است.
وی گفت: چه در آن زمان که قاضی مرتضوی دادستان تهران بود و چه در حال حاضر که جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران است هيچگاه موفق نشديم با دادستان ملاقات کنيم اما همواره برای روشن شدن علت پلمپ ساختمان انجمن مکاتبه کرده‌ايم.
مفيدی گفت: در زمان دادستان جديد توانستيم با داديار پرونده (آقای قطبی) ملاقات کنيم که وی نيز برای مشخص شدن شاکی پرونده تاکنون با نهادهای امنيتی مکاتباتی داشته است.
اين عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ايران افزود: با وجود ابراز تمايلی که در دادستان جديد برای حل مساله انجمن مشاهده می‌شود اما هنوز هيچ پيشرفتی در ماجرا مشاهده نشده است و اين در حالی است که به دليل بسته بودن ساختمان انجمن فعاليت تعاونی مسکن انجمن متوقف شده و از طريق اعضای آن دچار مشکلاتی شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016