سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جان محمد ملکی همچنان در خطر است، خانواده دکتر ملکی

با وجود آنکه نزديک به دو ماه از بازداشت دکتر محمد ملکی ميگذرد، تاکنون تنها يکبار اجازه ملاقات به خانواده داده شده است. اکنون بيش از ۳۵ روز است که خانواده و وکلای دکتر ملکی اطلاعی از وضعيت نگران کننده سلامتی وی ندارند. در چندين تماس تلفنی کوتاه نيز که تاکنون ايشان با خانواده داشته اند، صدای لرزان و ضعيف او نشان از وخامت وضعيت سلامتی اش داشته و اين در حاليست که حدود دو هفته است حتی اجازه تماس تلفنی نيز به وی داده نشده است. ضمنا در پی مراجعه مکرر وکلا به دادگاه انقلاب و زندان اوين مشخص شده که قاضی پرونده دکتر ملکی (قاضی سبحانی) و همچنين معاون امنيت دادگاه انقلاب (قاضی حداد) که آمر بازداشت وی بوده است و بسياری ديگر از مقامات قضايی مرتبط، همگی تغيير کرده اند و در نتيجه مسئوليت پاسخگويی درباره پرونده ايشان مشخص نيست و ظاهرا بازجوی پرونده تنها مقام تصميم گير است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده دکتر ملکی بشدت نگران خطرات تهديد کننده جان ايشان است و بار ديگر با يادآوری نياز فوری به اقدامات درمانی، تاکيد ميکند که هر چه زودتر بايد ايشان را آزاد و يا در بيمارستان دی و تحت نظر پزشکان متخصص خود بستری نمايند. خانواده بار ديگر هشدار ميدهد که نگهداری دکتر محمد ملکی در زندان مصداق شکنجه يک بيمار کهنسال ميباشد و وقوع هر گونه اتفاق ناگوار برای ايشان ناشی از قصد قبلی مقامات عالی جمهوری اسلامی در ممانعت عمدی از درمان وی ميباشد.

خانواده دکتر ملکی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016