پنجشنبه 30 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متهمان وقايع بازداشتگاه کهريزک آزاد می شوند! مهر

سخنگوی کميته ويژه شورای عالی امنيت ملی در پيگيری حوادث پس از انتخابات از آزادی اکثر متهمان وقايع بازداشتگاه کهريزک خبر داد.
به گزارش مهر، پرويز سروری سخنگوی کميته شورای عالی امنيت ملی در پيگيری حوادث پس از انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: اين کميته به موضوعاتی همچون پرونده متهمان حوادث پس از انتخابات و متهمان وقايع بازداشتگاه کهريزک رسيدگی می کند و اگر موضوع خاصی باشد که اطلاع رسانی آن صلاح باشد به اطلاع مردم خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آزادی يا محکوم شدن متهمان چه متهمان وقايع کهريزک و چه متهمان حوادث پس از انتخابات به نظر قاضی بستگی دارد. البته ما در جلسه ای که با دادستان تهران داشتيم برای آزادی متهمان پس از انتخابات رايزنی کرديم.

سروری با اشاره به حادثه تروريستی اخير در سيستان و بلوچستان به سفر هيئتی از کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس به اين استان اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه مشترک با شورای تامين استان و مسئولان امنيتی استان سيستان و بلوچستان تصميمات لازم برای پيگيری موضوع اخير و حوادث تروريستی اتخاذ شد.

وی با تاکيد بر اينکه اقداماتی مشابه حادثه تروريستی در سيستان و بلوچستان برای جدايی مردم و تحقير نهادهای امنيتی صورت می گيرد گفت: به زودی هيئتی از سوی جمهوری اسلامی ايران به پاکستان اعزام خواهد شد که برخی نمايندگان مجلس نيز در اين سفر حضور خواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016