جمعه 8 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماس تلفنی هنگامه شهيدی با مهدی کروبی، نوروز

هنگامه شهيدی، مشاور امور زنان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات اخير روز گذشته پس از ۱۲۱ روز بازداشت موقت، از زندان اوين با مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتماد ملی تماس گرفت.

به گزارش نوروز، دبيرکل حزب اعتماد ملی در اين تماس تلفنی ضمن ابراز نگرانی از وضعيت هنگامه شهيدی و دلجويی از او ابراز اميدواری کرد که اين روزنامه نگار و فعال حقوق بشر به زودی آزاد شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هنگامه شهيدی که در بند عمومی به سر می برد، از حمله به کروبی در نمايشگاه مطبوعات مطلع شده و به همين دليل با او تماس گرفته بود. او ضمن احوالپرسی از کروبی در گفتگو با شيخ اصلاحات تاکيد کرد که "مانند اين يار و ياور امام راحل در جهت حرکت در مسير آرمانهای امام قدم برداشته است و در اين مسير همانند کروبی ثابت قدم و استوار خواهد بود."

هنگامه شهيدی در روز نهم تيرماه و پس از کودتای انتخاباتی اخير بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد. اين روزنامه نگار و فعال امور زنان در روز چهارم آبانماه با فريب وعده آزادی به سازمان زندانها تحويل داده شد.

شهيدی از روز سوم آبانماه دست به اعتصاب غذا و دارو زده است. او که به خاطر شرايط سخت زندان به بيماری های جسمی و روحی مبتلا شده است، روزی ۲۸ عدد انواع قرص مصرف ميکند که اعتصاب دارو و غذا در اين شرايط برای او خطرناک است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016