شنبه 9 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی، يزدی و عبدالله نوری اولين ملاقات کنندگان قوچانی، ميزان نيوز

وزير کشور دولت اصلاحات، دبير کل نهضت آزادی و دبيرکل حزب اعتماد ملی در اولين ساعات پس از آزادی محمد قوچانی به ديدار او رفتند.

در اين ديدار، سردبير روزنامه اعتماد ملی توضيحاتی را در خصوص وضعيت زندان بيان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قوچانی:اوايل دوران بازداشت فشارها بيشتر بود چرا که بازجوها بر اين گمان بودند که بيانيه های آقای کروبی را من می نويسم و وقتی با بازداشت من روند صدور بيانيه های ايشان متوقف نشد متوجه اشتباه خود شدند.

همچنين در اين ديدار مهدی کروبی ضمن ستايش از استقامت قوچانی توضيح داد بعد از بازداشت قوچانی آقای عباس عبدی چندين بار احضار و بازجويی شد به خاطر اينکه فکر می‌کردند بيانيه‌های من را ايشان می‌نويسد.

گفتنی است در اين ديدار محمد توسلی، جواد امام و سعيد شيرکوند از زندانيان دوران بعد از انتخابات و همچنين احمد شيرزاد،هاشم صباغيان، جواد مظفر ،خانواده های عبدالله مومنی،زيدآبادی، تاج زاده، عربسرخی و تاجرنيا و جمعی از روزنامه نگاران نيز حضور داشتند.

محمد قوچانی بامداد جمعه،هشتم آبانماه بعد از تحمل ۱۳۱ روز زندان با قرار وثيقه آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016