دوشنبه 11 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت وخيم فريبا پژوه، روزنامه نگار در بند، نوروز

خانواده فريبا پژوه، روزنامه نگار که از ۳۱ مردادماه در بازداشت به سر می برد، روز گذشته (يکشنبه) به صورت کابينی با او ملاقات کردند.

به گفته مادر اين روزنامه نگار دربند، فريبا پژوه به علت ابتلا به سرماخوردگی شديد، اعتصاب غذای خود را شکسته است. خانواده اين روزنامه نگار بيش از ۱۰ روز است که از وضعيت او هيچ خبری نداشتند، بر همين اساس اطمينان از صحت اخباری که در هفته گذشته مبنی بر اعتصاب غذای او منتشر می شد، وجود نداشت.

مادر او ميگويد: فريبا شبها اصلا نمی تواند بخوابد، از نظر روحی بسيار خسته و سردرگم است و روزی ۷ تا ۸ عدد قرص آرامبخش مصرف ميکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته مادر اين روزنامه نگار، وضعيت جسمی او در مجموع بد نبوده، اما از درد شديد قفسه سينه رنج می برده است.

نوروز به نقل از مادر فريبا پژوه گزارش می دهد: مدت ها است بازجو سراغی از فريبا نگرفته و او به حال خود رها شده است؛ اين وضعيت بلاتکليف به شدت او را آزار می دهد.

او همچنين می افزايد: ظاهرا بازجو و کلا وزارت اطلاعات مصمم هستند که او را در بازداشت نگه دارند و خواهان تمديد قرار بازداشت او هستند.

فريبا پژوه، روزنامه نگار در تارخ ۳۱ مرداد در منزل پدرش بازداشت شد. او بيش از يکماه در سلول انفرادی محبوس بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016