دوشنبه 11 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض وکلای شاکيان کيهان نسبت به برگزار نشدن دادگاه، اعتماد

گروه سياسی - جلسه رسيدگی به اتهام حسين شريعتمداری مديرمسوول روزنامه کيهان تجديد و به وقت ديگری موکول شد.
به گزارش ايسنا، روز گذشته قرار بود پرونده روزنامه کيهان به مديرمسوولی حسين شريعتمداری در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی مديرخراسانی و با حضور اعضای هيات منصفه مطبوعات برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قاضی مديرخراسانی با اشاره به انجام مراسم تحليف اعضای جديد هيات منصفه مطبوعات يادآور شد؛ هيات منصفه مطبوعات اعلام کرد چون اعضای جديد هيات منصفه در جريان پرونده روزنامه کيهان نيستند جلسه رسيدگی تجديد و به وقت ديگری موکول شود و چون اعضا در جريان اتهامات نيستند جلسه تجديد می شود.
در اين هنگام نسرين ستوده وکيل مدافع يکی از شاکيان پرونده روزنامه کيهان به طرح ايرادی پرداخت و با بيان اينکه دومين بار است که جلسه رسيدگی به پرونده کيهان تجديد می شود، خاطرنشان کرد؛ چرا اعضای هيات منصفه مطبوعات در جريان پرونده نشريه علم و نيرو بوده و دادگاه اين نشريه برگزار شد اما در جريان پرونده روزنامه کيهان نيستند؟
رئيس شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران در پاسخ گفت؛ عمر هيات منصفه مطبوعات به اتمام رسيده و امروز مراسم تحليف اعضای جديد بوده است و تعيين وقت برای رسيدگی به پرونده علم و نيرو پيشتر صورت گرفته است.
خليلی وکيل مدافع عمادالدين باقی نيز با اشاره به اظهارات نسرين ستوده با طرح اين سوال که چرا پيک نشريه علم و نيرو به اعضای هيات منصفه ابلاغ شده ولی برای روزنامه کيهان چنين نشده است، اعتراض خود را به تجديد جلسه اعلام کرد.
وی شفاهاً اعلام کرد به دليل نحوه رسيدگی به پرونده شکايت خود را مسترد می کند. قاضی مديرخراسانی تاکيد کرد؛ دادگاه آمادگی رسيدگی به پرونده را دارد ولی هيات منصفه بيان می کند آمادگی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016