جمعه 15 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: از تعداد بازداشت شدگان روز ۱۳آبان هنوز بی اطلاعيم! مهر

* اعلام زمان دادگاه تاجرنيا و زيدآبادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بيان اينکه تعداد بازداشت شدگان روز ۱۳آبان هنوز مشخص نيست، گفت: تعدادی از بازداشت شدگان اغتشاشات روز چهارشنبه آزاد شدند و مابقی آنها به زودی تعيين تکليف می شوند.
دکتر عباس جعفری دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين خبر افزود: تعداد دقيق افرادی که آزاد شده اند را متعاقباً اعلام خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام ارشد در قوه قضائيه درباره دادگاه بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات اظهار کرد: فردا ۱۶ آبان ماه دادگاه علی تاجرنيا ، ‌سعيد شريعتی و ابراهيم امينی به صورت جداگانه برگزار می شود. همچنين روز يکشنبه ۱۷ آبان نيز اولين جلسه محاکمه احمد زيدآبادی برگزار خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: در ادامه دادگاه زيدآبادی، جلسه محاکمه بهزاد نبوی نيز برگزار می شود و روز دوشنبه ۱۸ آبان اولين جلسه محاکمه محمد عطريانفر برگزار می شود.

جعفری دولت آبادی با اشاره به آزادی تعدادی از متهمان حوادث انتخابات از جمله محمد قوچانی و سعيد حجاريان گفت: دادگاه اين افراد پس از متهمان زندانی برگزار می شود و هم اکنون اولويت ما متهمان داخل زندان و رسيدگی هر چه سريعتر به وضعيت آنها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016