شنبه 16 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

3 خارجی بازداشت شده در13 آبان آزادشدند، ایرنا

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام كرد: سه تبعه خارجی كه دو نفر آنها آلمانی و یك نفر آنها كانادایی است و در روز 13 آبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عباس جعفری دولت آبادی در گفتگو با ایرنا همچنین دستگیری یك تبعه دانماركی را تایید كرد و اظهار داشت: از مراجع ذیصلاح ، دلایل و مدارك مربوط به حضور وی در ایران و نوع ماموریت شغلی این تبعه خارجی استعلام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان تهران، دستگیری خبرنگار ایرانی خبرگزاری فرانسه را نیز تایید كرد و گفت: در خصوص مجوز فعالیت خبری این خبرنگار از مراجع ذیصلاح استعلام شده است كه پس از اعلام پاسخ ، درباره این خبرنگار و نیز تبعه دانماركی، تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین درباره سایر دستگیر شدگان روز 13 آبان اظهار داشت: جمعه شب، تعداد دیگری از دستگیرشدگان كه نیمی از آنان زن بودند، آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ، پیشتر اعلام كرده بود: سیاست دادستانی این است، كسانی كه دلیلی برای "توجه اتهام" به آنان نباشد، آزاد می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016