دوشنبه 18 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جليلی: اميدواريم مذاکرات هر چه سريع تر پايان يابند، راديو بين المللی فرانسه

آرش اديب زاده - سعيد جليلی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای ، روز يکشنبه اظهار داشت که اميدوار است ايران هر چه سريع تر با غرب در زمينه تأمين سوخت راکتور تحقيقاتی تهران به توافق برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سعيد جليلی دبير شورای عالی امنيت ملی و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای ، در چهار چوب ديدارش با سرگئی ريابکوف معاون وزير خارجه روسيه و نماينده اين کشور در مذاکرات ۱+۵ با ايران ، تأکيد کرد که:"تهران همچنان از ادامه گفتگوها با محوريت بسته پيشنهادی خود استقبال می‌کند".

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت که اميدوار است مذاکرات هر چه سريع تر به پايان برسند ، ولی از سوی ديگر افزود :"برخی قدرت‌ها در صددند هزينه رفتارهای غلط خود را بر سايرين تحميل کنند".

سعيد جليلی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی در پرونده هسته ای، مجددأ تأکيد کرد که مذاکرات برای تامين سوخت راکتورتحقيقاتی تهران بيشتر جنبه تجاری و اقتصادی دارند وبار ديگر متذکر شد که:" بايد در اين زمينه نظرات کارشناسی فنی و اقتصادی ايران کاملا در نظر گرفته شود".

همچنين معاون وزير امور خارجه روسيه در ديدار خود با سعيد جليلی، غنی‌سازی اورانيوم را حق مسلم و نشانه‌ای از "رفتار عاقلانه" ايران توصيف کرد و با تاييد ديدگاه جمهوری اسلامی مبنی بر اينکه گفتگوها برای تامين سوخت راکتور تهران گفتگوهايی صرفا اقتصادی است ابراز اميدواری کرد اين گفتگوها هر چه زودتر به نتيجه برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016