چهارشنبه 20 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح حمايت بين المللی از جنبش سبز و جنبش دانشجويی

به ابتکار جوانان سبز "جنبش برای ايران" طرح بين المللی حمايت از جنبش دانشجويی و نيز جنبش سبز در ايران به جريان افتاده است. در اين طرح که بر روی سايت اين انجمن انتشار پيدا کرده ، دانشجويان و بطور کلی شهروندان ساير کشورهای جهان می توانند با مراجعه به اين سايت و به زبانهای زنده دنيا پيام های حمايت آميز خودشان از جنبش دانشجويی و جنبش سبز ايران را ثبت و ارسال نمايند. اين پيامهای نوشتاری حمايت آميز در نهايت بصورت کتابی انتشار خواهد يافت. برای نوشتن پيامها [اينجا] را کليک کنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين طرح پيش بينی شده تا تمامی کسانيکه قصد حمايت از اين جنبش سبز در ايران را دارند بتوانند علاوه بر پيام نوشتاری بر روی اين سايت با وب کم و يا حتی با موبايل خود پيام ويدئويی را ضبط و برای سرور اين سايت آپلود نمايند تا تمامی ويدئوهای دريافتی بتواند در فيلم نهايی تدوين و انتشار يابد. برای ارسال ويدئو [اينجا] را کليک کنيد.

در ويدئوهای ارسالی شهروندان کشورهای ديگر می توانند به زبانهای خودشان حمايت از جنبش سبز را بيان و در نهايت به فارسی دو کلمه "ما بيشماريم" را بگويند.

بی ترديد ايرانيان و بويژه دانشجويان ايرانی در اقصی نقاط دنيا علی الخصوص در اروپای غربی و آمريکای شمالی می توانند در اين طرح مشارکت نمايند و دوستان و همکلاسيهای خودشانرا ترغيب کنند که به ضبط اين ويدئوهای کوتاه روی بياورند.

همچنين در اين راستا " جنبش برای ايران " مبتکر اين طرح ، با بهره بردن از حمايت شبکه جهانی " اتحاد برای ايران " و نيز ساير انجمنهای سبز در اقصی نقاط دنيا در نظر دارد برای روز ۱۷ نوامبر که روز بين المللی دانشجو است سلسله برنامه هايی را در دانشگاههای دنيا هماهنگ نمايد.

توضيحات بيشتر را در سايت جنبش برای ايران می توانيد ببينيد:
http://www.move4iran.org/index.php?option=com_rsmonials&Itemid=13&lang=fa

توضيحات بر روی فيس بوک را از اینجا ببينيد:
http://www.facebook.com/event.php?eid=194178526517&ref=mf

حمایت شبکه جهانی "اتحاد برای ایران" از این برنامه:
http://united4iran.com/?p=4174

[به نقل از وبلاگ سيد سراج الدين ميردامادی]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016