یکشنبه 24 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب خبر انتقال پدر شيرکو معارفی به بيمارستان، موکريان

آژانس خبری موکريان
سرويس حقوق بشر

خبرانتقال پدر شيرکو معارفی به بيمارسان تکذيب شد.
صبح روز گذشته خبری در سايتها به نقل از کمپين حمايت از زندانيان سياسی کرد در خارج از کشور ، منتشر گرديد که در آن اعلام شده بود که پدر شيرکو بعد از شنيدن خبر اجرای قريب الوقوع حکم پسرش دچار حمله قلبی شده وهم اينک در بيمارستان سقز بستری است ، پدر اين زندانی در گفتگو با خسرو کردپور مدير آژانس خبری موکريان ضمن تکذيب اين خبر اظهار داشت : که ايشان مطلقا به بيمارستان اعزام نشده و در سلامت کامل بسر ميبرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين رابطه سرويس حقوق بشر آژانس خبری موکريان در گفتگوی کوتاهی با خسرو کردپور مدير آژانس نظر وی را در زمينه انتشار چنين اخباری در برخی از رسانه ها در خارج جويا شد وی اظهار داشت : رسانه ها قبل از انتشار چنين اخباری بهتر است برای اطمينان از صحت و سقم آن ، حداقل با خانواده يا وکيل زندانی تماسی بگيرند تا با جلوگيری از انتشار اخبار نادرست ، مانع مخدوش شدن اعتبار رسانه ای خود شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016