دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر احمدی‌نژاد در ايتاليا: ايران الگويی برای مقابله با گرسنگی است، ايلنا

همسر رئيس دولت دهم ايران در نشستی که در رم برای بررسی نقش زنان در مقابله با گرسنگی برگزار شده بود، از وضعيت بحرانی گرسنگی کودکان غزه ابراز تاسف کرده و از کاپيتاليسم به‌عنوان منبع قحطی و گرسنگی انتقاد کرد.


ايلنا: همسران سران ۲۰ کشور عضو جنبش عدم تعهد از جمله همسر «محمود احمدی‌نژاد»، رئيس دولت دهم ايران روز گذشته در ايتاليا برای رايزنی درباره نقش زنان در تلاش جهانی برای مقابله با گرسنگی گرد هم آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از شين‌هوا، «اعظم السادات فراحی»، در اين نشست که به رياست «سوزان مبارک»، همسر رئيس‌جمهوری مصر برگزار شد، از ايران به‌عنوان الگويی برای مقابله با گرسنگی ياد کرد و گفت که سيستمی که در کشور وی پياده می‌شود، با استفاده از آموزه‌های دينی امنيت غذايی را برای تمامی خانواده‌ها تضمين می‌کند.
وی در ادامه از وضعيت بحرانی گرسنگی کودکان غزه ابراز تاسف کرده و از کاپيتاليسم به‌عنوان منبع قحطی و گرسنگی انتقاد کرد.
فراحی در حالی در اين نشست شرکت کرد که احمدی‌نژاد در نشست جهانی سازمان کشاوزی و غذای سازمان ملل متحد درباره امنيت غذايی حاضر نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016