سه شنبه 26 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر احمد زيدآبادی: زندان اوين اين قدرت غيرقانونی را از کجا آورده که مانع آزادی همسرم می شود؟

چند روز پس از توديع وثيقه برای احمد زيد آبادی ، وی همچنان در زندان اوين به سر می برد و آزاد نشده است. به گفته مهديه محمدی ،همسر زيد آبادی پيرعباس ، قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب در اين باره به او گفته که تاکنون سه بار حکم آزادی زيد آبادی را به زندان فرستاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهديه محمدی می گويد :"قاضی شعبه بيست و شش به من و وکيل مدافع احمد زيد آبادی گفته است که تاکنون سه بار نامه آزادی زيد ابادی را برای مسوولان زندان اوين ارسال کرده است اما زندان آزادش نمی کند. من می خواهم بدانم اين " زندان "کيست و چيست که می تواند حکم قاضی را اجرا نکند و مانع آزادی همسرم شود.اينها چه کسانی هستند که قانون را به راحتی زير پا می گذارند؟زندان اين قدرت غيرقانونی را از کجا آورده است؟

او می افزايد ":قاضی پرونده از هفته پيش تاکنون چند جور حرف زده اند.يکشنبه هفته پيش به ما گفتند وثيقه بياوريد.دوشنبه وقتی نامه کارشناسی سند را به دادگاه ارائه داديم گفتند که فعلا دست نگه داريد!سه شنبه به ما گفتند شرمنده هستيم تا فردا دست نگه داريد.چهارشنبه گفتند که هنوز نامه از ثبت نيامده است.شنبه اين هفته گفتند نامه از ثبت آمده است و نامه آزادی اش را هم همين امروز می فرستيم.قاضی اين پرونده يا استقلال ندارد و يا آدم متزلزلی است که چنين رفتار می کند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016