سه شنبه 19 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتهام زيدآبادی: تلاش برای کانديداتوری عبدالله نوری در انتخابات، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی - خانواده احمد زيدآبادی دو روز پيش و بعد از موافقت قاضی پرونده شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب وثيقه او را توديع کردند و انتظار می رفت طبق قوانين آزاد شود، اما تاکنون اين اتفاق نيفتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کانون زنان ايرانی، مهديه محمدی، همسر احمد زيدآبادی می گويد: پس از توديع وثيقه، قاضی پيرعباسی به رييس دفتر خود گفت که فعلا درخصوص آزادی زيدآبادی دست نگه داريد. اين برخورد قاضی پيرعباسی بسيار عجيب است. چه معنايی دارد که ايشان پس از توديع وثيقه چنين حرفی بزند؟ احمد تمام اين پنج ماه به صورت غيرقانونی در زندان بوده است چرا که هرگز برايش قرار بازداشت صادر نشده و يک روز پس از بازداشت قرار وثيقه اش را امضا کرده است. حتی قاضی پرونده يک هفته پيش به وکيل زيد آبادی گفته است که ما می دانيم که براساس قرار وثيقه ای که در پرونده او هست بايد تاکنون آزاد می شد، اما لطفا با ما همکاری کنيد تا پس از محاکمه آزادش کنيم. اين حرفهای غيرحقوقی چه معنا و مبنايی دارد ؟

همسر احمد زيدآبادی سپس در باره دادگاه همسرش که دو روز پيش برگزار شد، گفت: تبليغ عليه نظام و تبانی در ايجاد اغتشاش اتهامات مطرح شده عليه وی بود. استناد آنها برای اتهام تبانی در اغتشاش، تلاش زيدآبادی برای قانع کردن آقای عبدالله نوری به کانديدا شدن در انتخابات رياست جمهوری بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016