یکشنبه 10 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرانجام، ملاقات احمد زيدآبادی با خانواده‌اش، مهديه محمدی: روحيه احمد زيدآبادی بسيار عالی بود، ادوارنيوز

ادوارنيوز: احمد زيدآبادی دبيرکل زندانی سازمان دانش آموختگان ايران، پيش از ظهر امروز (يکشنبه) پس از ۵۰ روز بی‌خبری در زندان اوين با خانواده خود ملاقات کرد.

مهديه محمدی، همسر احمد زيدآبادی با اعلام اين خبر همچنين گفت: "در اين ديدار روحيه آقای زيدآبادی بسيار عالی و خوب بود و همچنين از نظر جسمی مشکل ويژه‌ای نداشت".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم محمدی همچنين افزود: "آقای زيدآبادی مجددا تاکيد کرده‌اند که از ابتدای بازداشت يعنی بيش از چهار ماه و نيم گذشته همواره در انفرادی بوده‌اند".

همسر زيدآبادی ادامه داد: "در مورد تمديد قرار بازداشت نيز احمد گفت که تنها در روز اول پس از بازداشت يک قرار وثيقه ۲۰۰ ميليونی به او نشان داده‌اند و ديگر هيچ قراری را به او ابلاغ نکرده‌اند" .

خانم محمدی همچنين از تهديد همسرش از سوی بازجو مبنی بر بازداشت اعضای خانواده خبر داد و گفت:‌ "به آقای زيدآبادی گفته‌اند که اگر همسرت مصاحبه‌هايش را در مورد اتهامات و وضعيت تو ادامه دهد او را نيز بازداشت خواهيم کرد".

به گفته همسر احمد زيدآبادی، همچنين دادستان تهران به آقای زيدآبادی وعده داده است تا به زودی وی را از سلول انفرادی خارج کرده و به سلول‌های دو نفره منتقل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016