پنجشنبه 28 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال کمرنگ از احمدی نزاد در تبريز! سازماندهی شدگان هم به استقبال وی نرفتند، يولداش

يولداش: يکصد هزار نفری که از طرف ستاد مردمی! استقبال از احمدی نژاد در آذربايجان شرقی سازماندهی شده بودند هم به استقبال احمدی نژاد نرفتند!
محمود احمدی نژاد امروز ، پنج شنبه به تبريز آمد و در ورزشگاه جهان پهلوان تختی (باغشمال) اين شهر سخنرانی کرد. در حالی که روز قبل رئيس ستاد مردمی استقبال از احمدی نژاد در آذربايجان شرقی ، غلامرضا آفريده ، خبر از سازماندهی يکصد هزار نفر از مردم استان برای استقبال از رئيس دولت دهم داده بود ، ولی امروز شاهد حضور حداکثر ۱۰-۱۵ هزار نفر در سخنرانی وی در ورزشگاه باغشمال بوديم. براساس تصاويری که شبکه ی استانی آذربايجان شرقی از سخنرانی احمدی نژاد بر روی آنتن فرستاد ، سکوهای ورزشگاه تماما خالی بوده و جمعيت در محوطه ی چمن روبروی جايگاه متمرکز شده بودند ، به نحوی که جمعيت مذکور حتی نصف محوطه ی چمن را نيز پوشش نمی داد. دوربين های صدا و سيما نيز اغلب به نمايش نماهای بسته پرداخته و با پخش تصاويری آرشيوی از سفرهای قبلی احمدی نزاد به تبريز سعی در ارائه ی تصويری غيرواقعی از حضور کمرنگ مردم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که از چندين روز قبل سطح شهر با صدها بنر و پلاکارد که هزينه های بالايی را متوجه شهرداری و ادارات و سازمانهای دولتی می کند ، پر شده بود و مدارس و ادارت به سازماندهی دانش آموزان و کارمندان برای حضور و استقبال از رئيس دولت پرداخته بودند ، تا آنجا که کادر برخی بيمارستانها خبر از فشار بر پزشکان و کادر درمانی بيمارستان ها و مراکز درمانی برای حضور در سخنرانی محمود احمدی نژاد می دادند.

لازم به ذکر است که ورزشگاه باغشمال تبريز در سفر انتخاباتی مهندس موسوی به شهر تبريز کاملا از جمعيت پرشده و تمامی سکوها و محوطه چمن ورزشگاه مملو از جمعيت بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016