جمعه 29 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار کاوه رضائی، فعال سابق دانشجويی و عضو کمپين يک ميليون امضا به دادگاه

طبق خبر دريافتی، کاوه رضائی از فعالان سابق انجمن اسلامی دانشجويان همدان که پيش از اين بر مبنای فعاليت های دوره دانشجويی اش در دادگاه انقلاب اسلامی کرج به يک سال و شش ماه زندان محکوم شده بود، بار ديگر بنا بر مستندات همان پرونده به دادگاه کيفری احضار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد دليل احضار به دادگاه گفت: در احضاريه عنوان شده به دليل شکايتی که از من شده بايد به شعبه ۱۰۲ کيفری دادگستری هشتگرد مراجعه کنم، احتمالاً اين احضار هم در راستای برخی اتهامات مطروحه توسط وزارت اطلاعات بر عليه من که خارج از صلاحت دادگاههای انقلاب بود، است که به دادگاه کيفری ارجاع داده شده است.
اين فعال دانشجويی و عضو کمپين يک ميليون امضا که در فروردين ۸۷ از دانشگاه اخراج شده بود و در يک سال اخير ۲ مرتبه و در مجموع حدود ۱۱ روز توسط نهادهای اطلاعاتی – امنيتی کشور دستگير و در همدان و کرج مورد بازجويی قرار گرفته تا در مورد فعاليت های خود در حوزه حقوق بشر، دانشجويی و حقوق زنان توضيح دهد.
قابل ذکر است با وجود اينکه هنوز دادگاه تجديد نظر برای حکم پيشين وی تشکيل نشده است، تا کنون بارها توسط قوه قضائيه برای اجرای حکم يک سال و نيم زندان احضاريه صادر شده و با خانواده اش تهديد به برخورد قانونی شده اند، وی در حال حاظر در حال سپری کردن دوره ضرورت سربازی می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016