سه شنبه 3 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی، رئيس بسيج: در دانشگاه‌ها کتاب‌هايی تدريس می‌شوند که جهل غربی را گسترش می‌دهند، ايلنا

- بايد بشريت را از چنگال ظلم ستمگران رهايی بخشيم
- شخصی از آمريکا خانمی را در جريان اغتشاشات اخير تهران به قتل می‌رساند و رسانه‌های غربی فرياد می‌‍زنند که قاتل او حکومت ايران است


ايلنا: رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت:‌ شخصی از آمريکا خانمی را در جريان اغتشاشات اخير تهران به قتل می‌رساند و رسانه‌های غربی فرياد می‌‍زنند که قاتل او حکومت ايران است.
به گزارش ايلنا به نقل از سپاه نيوز سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در همايش پرچمداران بصيرت که در سالن اجتماعات مدرسه فيضيه قم برگزار شد، با اشاره به فضاسازی تبليغاتی دشمنان در جنگ نرم ‌عليه جمهوری اسلامی ايران در سخنانی اظهار داشت: شخصی از آمريکا خانمی را در جريان اغتشاشات اخير تهران به قتل می‌رساند و رسانه‌های غربی فرياد می‌‍زنند که قاتل او حکومت ايران است، در حالی که خود آنها صدها زن و بچه را در افغانستان و عراق قتل‌عام کرده و اسم يکی از آنها را هم کسی نمی‌داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در کشورهای غربی افراد بدون هيچ الزام قانونی به داشتن علم و ايمان و گاها با فسادهای اخلاقی در رأس حکومت قرار می‌گيرند و اسم آن را دموکراسی می‌گذارند، اما در ايران اسلامی که ولی فقيه عالم، عادل و متقی رهبری جامعه را بر عهده دارد، آن را حکومت ديکتاتوری می‌نامند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان خاطرنشان کرد: وارونه نشان دادن واقعيات همان جنگ نرم دشمنان و جادوی تبليغاتی رسانه‌های غربی است.
وی با بيان اينکه انديشه‌ها و باورهای ما منطبق با فطرت انسانی است و اين سلاح کارآمد رسانه‌های بی‌شمار غربی‌ها را خنثی می‌سازد تصريح کرد: امروز رئيس جمهور آمريکا در همه جای دنيا با لنگه کفش و آتش زدن پرچم استقبال می‌شود، اما رئيس جمهور ايران که منتسب به انقلاب و نظام اسلامی است با استقبال پرشور و خودجوش مردم روبروست.
سردار نقدی گفت: ما بايد از اين مزيت برتری استفاده کرده و بشريت را از چنگال ظلم ستمگران رهايی بخشيم و به حول و قوه الهی در اين جنگ پيروز خواهيم بود.
وی اظهار داشت: با وجود دسيسه‌های بسيار دشمنان اسلام و انقلاب، ملت غيور و آگاه ايرانی با ايستادگی در صحنه‌های حساس انقلاب از ارزش‌های دينی و ملی دفاع می‌کند و اين نعمت بدون شک ثمره مرجعيت و روحانيت است که بايد قدردان مواضع ارزشمند ايشان در دفاع از ولايت فقيه باشيم.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان خواستار حضور بيشتر روحانيت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سياسی کشور شد و گفت: امروز همه کفر در برابر همه ارزش‌های اسلامی قرار گرفته و ما برای مقابله با اين هجمه گسترده دشمنان دست نياز به سمت حوزه‌های علميه دراز می‌کنيم.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز يک قطره از دريای بی‌کران حوزه‌های علميه و انقلاب اسلامی در لبنان اين‌گونه صهيونيسم جهانی را عاجز کرده و رؤيای از نيل تا فرات آنها را باطل ساخته است.
وی در ادامه بر ضرورت شناخت مواضع دشمنان و اهداف متعالی انقلاب اسلامی تأکيد و تصريح کرد: روحانيت بايد از اين آشفتگی در جبهه غرب استفاده کرده و حقانيت مکتب تشيع را به جهانيان به اثبات برساند که اميدواريم اين مهم مقدمه‌ای برای ظهور حضرت وليعصر (عج) باشد.
وی با بيان اينکه حوزه‌های علميه در برابر تفکر شکست خورده ليبرال دموکراسی غرب می‌توانند انديشه بالنده اسلامی را برای جهانيان تبيين کنند، اظهار داشت: متأسفانه امروز در دانشگاه‌های کشور کتاب‌هايی تدريس می‌شوند که نه تنها علم بلکه جهل غربی را گسترش می‌دهند و اين معضل وظيفه حوزه‌های علميه در توليد فکر دينی را سنگين‌تر می‌کند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: روحانيت که از منبع نامتناهی قرآن و اهل بيت (ع) بهره‌مند است، بايد مراکز آموزشی را از اين وابستگی به علوم متغير و بی‌پايه و اساس غربی‌ها رهايی بخشد.
سردار نقدی در پايان با اشاره به شعار دهه چهارم بسيج مستضعفان تصريح کرد: امروز در برابر جنگ نرم دشمنان، بسيج و بسيجيان شعار سازندگی، جهاد علمی، تهذيب نفس، اخلاق و خدمت به مردم را برگزيده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016