جمعه 29 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی بر مزار آيت الله خمينی: اماما! اضمحلال آمريکا و نابودی اسرائيل، دو آرزوی تو، در شرف تحقق است، ايسنا

- تا آخرين نفس و آخرين منزل در کنار ولايت فقيه و پشتيبان آن خواهيم بود


جمعی از اعضای گردان‌های بسيج به نمايندگی از بسيجيان کشور در آستانه سالروز تشکيل بسيج مستضعفين با حضور در حرم حضرت امام (ره) با گلباران مرقد امام خمينی، با آرمان‌های بنيان‌گذار کبير جمهوی اسلامی، تجديد بيعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در اين مراسم، سردار نقدی – رييس سازمان بسيج مستضعفين – گفت: افتخار می‌کنيم در کشور و زير سايه نظامی زندگی می‌کنيم که شرط عدالت، تقوا و مردم‌دوستی از شروط رهبری آن است و اين از هوشمندی ملت ماست که چنين گزينه‌ای را برای رهبری انتخاب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ‌اين جمع به نمايندگی از ميليون‌ها بسيجی در ايران و ساير قسمت‌های جهان اسلام به پابوس امام آمده است.

نقدی ادامه داد: ما به نمايندگی از ساير بسيجيان می‌گوييم « اماما! می‌دانيم همچون ساير اوليای الهی زنده و ناظر بر اعمال و

رفتارهای ما و آنچه بر ما می‌گذرد هستی. امروز به محضر تو آمده‌ايم تا سالگرد تاسيس شجره‌ طيبه‌ بسيج را تبريک بگوييم و ۳۰ ‌سالگی آن را جشن بگيريم.

رييس سازمان بسيج مستضعفين هم‌چنين گفت: ‌اماما! از تمام زخم‌ها و تير و ترکش‌هايی که در بدن ماست، گله‌ای نداريم؛ چرا که از مردانی که با تو پيمان بستند جز ايستادگی انتظاری نمی‌رود، از دشمن هم انتظاری جز دشمنی نيست. اماما! از زخم‌هايی که افراد بی‌وفا و انقلابيون پشيمان می‌زنند هم گله نمی‌کنيم؛ آنها که دل به دنيا بستند و دنبال دنياطلبی رفتند و يا از دشمن ترسيدند، امروز وجودشان از صف انقلابيون پاک شده است؛ اما امروز از هيچ کدام از اين‌ها گله نمی‌کنيم؛ امروز روز جشن است و ما از گله نمی‌گوييم.

وی ادامه داد: اماما! ما بعد از تو در مسيری که مشخص کردی حرکت کرديم و بسيجيان وفادار بودند. پس از رفتن تو دشمن با همه‌ی وجود به ارزش‌های ما حمله کرد و تهاجم فرهنگی راه انداخت، اما ما در راه تو مانديم و از ارزش‌ها پاسداری کرديم و خون دل‌ها را به جان خريديم. ای امام عزيز! پس از تو در مقابل دشمنی که هر روز تهديد می‌کرد به منطقه لشگرکشی می‌کند و به خاک ما طمع داشت ايستادگی و خود را سازماندهی کرديم و متشکل شديم و دشمن را سر جای خود نشانديم. امروز در مقابل ما اين دشمن شکست‌ خورده و عاجز است، ما آمده‌ايم بگوييم به عهد خود با تو وفاداريم و پشتيبان ولايت فقيه خواهيم ماند.

نقدی اضافه کرد: امروز کشور ما از نظر عزت و شوکت و افتخار در دنيا بی‌نظير است. اماما! تو شاهد ايستادگی‌ها و مقاومت‌های ما بودی، ما در اين سی سال مقاومت کرده‌ايم تا جايی که صدام عفلقی کمرش شکست و ذليل و عاجز و خوار شد، ايستاديم تا مرتجعان منطقه که با تو دشمنی می‌کردند يکی پس از ديگری رسوا شدند،‌ منافقين هم خوار شدند و امروز فراری هستند. اماما! تو همه‌ی اينها را پيش‌بينی کرده بودی؛ فروپاشی شرق ، شکست صدام و مرتجعان منطقه و نابودی منافقين و حتی رفتن شاه، جزو پيش‌بينی‌های تو بود. امروز دو شعار و آرزوی تو هنوز مانده است؛ يکی مرگ و اضمحلال استکبار جهانی و آمريکا که در ظلم و جنايت ننگين‌ترين کارنامه را در تاريخ بشريت دارد. اماما اين خواسته تو در شرف تحقق است، آنها امروز از نظر اقتصادی ورشکسته شده‌اند و فرهنگشان نيز در آستانه‌ فروپاشی است تا جايی که رييس‌جمهور آمريکا با باج دادن به اين و آن به دنبال دوام قدرت خود است. استکبار امروز به زور رسانه‌ها و جوسازی‌ها می‌خواهد يک نمايش قدرت داشته است.

نقدی گفت: اماما! يکی ديگر از خواسته‌های تو محو اسراييل بود که اين هم در شرف تحقق است. رژيم غاصب اسراييل امروز با حصارهای بتنی خود را پنهان کرده است، اين رژيم که روزی سخن از نيل تا فرات بر زبان می‌راند در محاصره‌ شيران غيور حزب‌الله و رزمندگان غزه گرفتار و شمارش معکوس سقوطش آغاز شده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه گفت: اماما امروز آمده‌ايم تا يک بار ديگر ميثاق خود را تجديد کنيم و بگوييم با آرمان‌های تو تا آخر خواهيم ايستاد. وقتی بسيج را تاسيس کردی وعده دادی روزی الگوی مستضعفان و مظلومان جهان می‌شود و قرن پانزدهم ( هجری قمری) قرن شکست بت‌های بزرگ است و ما در سی سالگی اعلام می‌کنيم تا ظهور حضرت امام عصر(عج) و شکستن همه‌ی کاخ‌های ستم خواهيم ايستاد و در شرايط امروز که اسلام بايد توانمندی‌های مديريتی خود را نشان دهد تلاش می‌کنيم خدمتگزار ملتی باشيم که شما می‌گفتيد از مردم صدر اسلام بهتر هستند. ما ۳۰ سال ايستادگی اين ملت را شاهدی بر صدق ادعای شما می‌دانيم و با شما پيمان می‌بنديم که در سازندگی و تعالی علمی و پيشرفت و توسعه‌ی فناوری در کشور تلاش کنيم و سرآمد شويم.

وی در پايان گفت: اماما با تو پيمان می‌بنديم که تا آخرين نفس و آخرين منزل در کنار ولايت فقيه و پشتيبان آن خواهيم بود تا پرچم مقدسی را که برافراشتی و امروز به دست امام عزيز، سيدعلی خامنه‌ای است به دست امام زمان برسانيم.

بر اساس اين گزارش در اين مراسم بسيجيان با نثار دسته گل به مرقد امام راحل ادای احترام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016