جمعه 6 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده پژوه: چرا با وجود موافقت دادستان و بازپرس، فريبا آزاد نمی شود، تا آزادی روزنامه نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - خانواده فريبا پژوه، روزنامه نگاری که از سه ماه پيش در بند ۲۰۹ زندان اوبن زندانی است، با انتشار نامه ای اعلام کردند که نگران سلامت جسمی و روحی دختر روزنامه نگارشان و همچنين نگران وضعيت مبهم پرونده او هستند.

خانواده پژوه همچنين خبر از ارسال پرونده فريبا به دادگاه انقلاب داده و اين سوال را طرح کرده اند که چرا با وجود موافقت داد ستان و بازپرس و حتی آنطور که مقامات قضايی گفتند با وجود نظر مثبت ضابطان قضايی چرا فريبا آزاد نشد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نامه خانواده فريبا پژوه به شرح زير است:

پس از سه ماه و به دنبال پيگيری ما و ملاقات با داد ستان تهران ،بالاخره روز ۲۸ آبان پرونده فريبا را به داد سرای انقلاب فرستادند.روز سه شنبه ۵ آذر هم فريبا را به داد سرا آوردند که آخرين باز پرسی را داشته باشد.در اين جلسه هم مانند ۳ ماه پيش تنها اتهام تبليغ عليه نظام به او تفهيم شد.ونظر باز پرس هم بر آزادی او با تبديل قرار بازداشت بود.

از آنجا که در ملاقاتهای متعددی که با معاون دادستان خانم دکتر اسدی داشتيم ايشان تاکيد داشتند که نظر داد ستان محترم هم برآزادی فريبا است نمی دانيم که چرا اين امر محقق نشد...سه شنبه آخر وقت خيلی به آقای بيگی اصرار کرديم که به مناسبت عيد قربان دستور تبديل قرار بازداشت را بدهد ولی ايشان گفتند که چهار شنبه و به هر حال نشد....واقعا برا يما سوال است که چرا با وجود موافقت داد ستان و بازپرس و حتی آنطور که مقامات قضايی گفتند با وجود نظر مثبت ضابطان قضايی چرا فريبا آزاد نشد؟ چرا بايد روزها همچنان در بلاتکليفی بماند؟از اينکه يک روزنامه نگار جوان و خانواده اش در فشار روانی باشند چه چيزی حاصل خواهد شد؟

ما به عنوان خانواده فريبا پژوه نگران سلامت جسمی و روحی او و همچنين نگران وضعيت مبهم پرونده او هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016