شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری مطلق از بهمن احمدی‌امويی در آستانه برگزاری دادگاه‌اش، تا آزادی روزنامه نگاران زندانی

وب سايت تا آزادی روزنامه نگاران زندانی : محاکمه بهمن احمدی امويی ، روزنامه نگار و تحليل گر مسائل اقتصادی که در شامگاه سی ام خردادماه امسال بازداشت شده، روز شنبه ۲۱ آذر ماه سال جاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برگزار می شود. اين در حالی است که احمدی امويی هم اکنون در سلول انفرادی و در بی خبری کامل به سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمن ده روز قبل از بند ۳۵۰ زندان اوين که يکی از بندهای عمومی اين زندان محسوب می شود به سلول انفرادی منتقل شده است و از آن زمان تاکنون هيچ تماسی با خانواده خود نداشته و بستگان او نيز هيچ اطلاعی از وضعيت اين روزنامه نگار زندانی در دست ندارند.

خانواده بهمن امويی همچنين می گويند که وقتی هفته گذشته برای ملاقات با فرزندشان به زندان اوين مراجعه کردند مسولان اعلام کردند که او ممنوع الملاقات است و حق هيچ تماسی با خانواده اش را ندارد . هم بندی های بهمن می گويند که او پس از اعتراض به وضعيت نامناسب رفاهی و بهداشتی بند ۳۵۰ اوين به زندان انفرادی منتقل شده است.

بهمن احمدی اموئی ۳۰ خرداد ماه سال جاری يعنی درست يک هفته بعد از انتخابات رياست جمهوری به همراه همسرش در منزل شان بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شدند . ژيلا بنی يعقوب همسر وی پس از دوماه از زندان آزاد شد اما بهمن پس از گذشت پنج ماه در زندان به سر می برد و از تاريخ آزادی اش نيز اطلاعی در دست نيست.

خانواده بهمن از مسولان تقاضا دارند که هر چه زودتر و با توجه به اينکه تاريخ دادگاه اين روزنامه نگار نيز نزديک است او را از سلول انفرادی خارج کرده و شرايط تماس و ملاقات او را با خانواده و وکيلش فراهم سازند تا در يک شرايط انسانی و مناسب در جلسه دادگاه خود حضور پيدا کند. آنها همچنين از مسوولان می خواهند که هر چه زودتر زمينه آزادی اين روزنامه نگار دربند را فراهم آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016