یکشنبه 8 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرده‌برداری از خيابانی به‌نام "دانشجويان ايران" در شهر سالمی ايتاليا در آستانه ۱۶ آذر (با عکس)، انجمن آزادی بيان در ايران

بيانيه مطبوعاتی انجمن آزادی بيان در ايران



جمعه ۲۷ نوامبر برابر با ۶ آذر، در شهر سالمی در جزيره سيسيل ايتاليا، خيابان «دانشجويان تهران» توسط ويتوريو اسگاربی، شهردار، و نمايندگان کميته ۱۸ تير ايتاليا و انجمن آزادی بيان در ايران، پرده‌برداری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ويتوريو اسگاربی در جريان اين مراسم گفت: «در ايران دانشجويان برای تحقق آرمان‌های مهمی جان خود را فدا می‌کنند و اين وظيفه ما شهروندان کشورهای آزاد و دمکراتيک است که در کنار آن‌ها قرار بگيريم».

سالمی اولين شهر در ايتاليا و جهان است که خيابانی را در قدردانی از مبارزات دانشجويان ايران برای آزادی و دمکراسی نام‌گذاری می‌کند.

ويتوريو اسگاربی در خاتمه مراسم پرده‌برداری از خيابان «دانشجويان تهران» گفت: «ما ۱۶ آذر در کنار دانشجويان ايرانی که بار ديگر به خيابان‌ها سرازير خواهند شد تا صدای حق‌طلبانه خود را به‌گوش جهانيان برسانند قرار خواهيم‌گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016