دوشنبه 9 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی مساله سهام مخابرات در شورای رقابت، ايلنا

پورمحمدی: سازمان بازرسی منتظر تصميم نهايی شورای رقابت در موضوع واگذاری سهام مخابرات می‌ماند.


ايلنا:رييس سازمان بازرسی کل کشور در دستور کار قرار گرفتن موضوع سهام مخابرات در شورای رقابت خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، مصطفی پورمحمدی در حاشيه مراسم ختم علی کردان در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان اخير رهبر انقلاب گفت: اميدواريم مسائل مورد تاکيد ايشان از سوی همه‌ جريان‌های سياسی و افراد اجرايی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه آيا سازمان بازرسی کل کشور به برخوردهای دوگانه با متهمان حوادث پس از انتخابات وارد می‌شود؟ گفت: سازمان در اين موضوع دخالت نمی‌کند.
رييس سازمان بازرسی کل کشور درباره سهام مخابرات نيز گفت:سازمان بازرسی منتظر تصميم نهايی شورای رقابت در موضوع واگذاری سهام مخابرات می‌ماند و تا جايی که اطلاع دارم شورای رقابت موضوع سهام مخابرات را در دستور کار دارد ما نيز منتظر تصميم اين شورا می‌مانيم.
پورمحمدی درباره مسائل مربوط به قانون چک نيز گفت: قوه قضائيه برای اصلاح مسائل مربوط به چک لايحه‌ای را به مجلس ارسال کرده ولی از آنجا مسئله چک موضوعی حقوقی است بنده اشرافيتی بر آن ندارم ولی تا جايی که می‌دانم قوه قضائيه پيشنهاداتی را در قالب لايحه اصلاحی به مجلس ارسال و مجلس نيز موضوع را در دستور کار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016