سه شنبه 26 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله موسوی اردبيلی: سپاه و بسيج وارد ميدان‌های سياسی و اقتصادی نشوند، ايلنا

ما بسيار مصر هستيم که سپاه و بسيج پاک بماند و به گونه‌ای رفتار نشود که اين دو نهاد مقدس مورد تهمت قرار گيرند


ايلنا:آيت‌الله العظمی موسوی اردبيلی گفت: ما بسيار مصر هستيم که بسيج و سپاه همواره پاک بماند و مورد تهمت قرار نگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،اين مرجع تقليد در ديدار سردار سرتيپ بسيجی محمدرضا نقدی، رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين‌که من دومين فردی بودم که عضو بسيج شدم، گفت: ما پيوسته با جان و دل همراه سپاه و بسيج بوده‌ايم و از دستاوردهای آنان بسيار خوشحال می‌شويم.
وی با اشاره به اين‌که من تاريخ زنده انقلاب اسلامی هستم، اظهار کرد: ما بسيار مصر هستيم که سپاه و بسيج پاک بماند و به گونه‌ای رفتار نشود که اين دو نهاد مقدس مورد تهمت قرار گيرند.
اين مرجع تقليد ادامه داد: اين دو نهاد بايد به راه خود که در واقع در راه خدا بودن است ادامه دهند و وارد ميدان‌های سياسی و اقتصادی نشوند زيرا اين دو ميدان تهمت‌آور بوده و چه کار انجام شود و چه نشود، تهمت‌آور است.
موسوی اردبيلی با بيان اين‌که بايد مواظب بود که آبروی سپاه و بسيج لکه‌دار نشود، گفت: بسيج و سپاه نعمت‌های خداوند هستند و بايد مواظب باشيم.
وی با اشاره به اين‌که در دنيا از ابتدا زننده و خورنده وجود داشته است، گفت: بسياری از اين افراد از دنيا رفته‌اند؛ اما آنچه که باقی مانده اسم‌ها بوده است.
اين استاد حوزه علميه قم با اشاره به وجود گرانی در کشور بيان کرد: ما بايد سعی کنيم که پيوسته در کنار مردم باشيم و برای آن‌ها خدمت‌رسانی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016