سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی کلاس‌ها و تجمع دانشجويان دانشگاه خواجه‌نصير در اعتراض به بازداشت ميلاد اسدی عضو دربند شورای مرکزی تحکيم وحدت، بامدادخبر

بامدادخبر: امروز سه شنبه ۱۰/۹/۸۸ در پی بازداشت روز گذشته ميلاد اسدی دانشجوی دانشکده مهندسی کامپيوتر، دانشجويان دانشکده برق و کامپيوتر طی حرکتی اعتراضی از حضور در کلاس های درس خود امتناع نمودند و در صحن سالن کلاس ها دست به تجمع زدند.

بنا به گزارش رسيده به بامدادخبر، دانشجويان که پلاکاردهای "ما دانشجوييم آشوبگر نيستيم"، " سه آذر اهوراييمان را آزاد کنيد"، "تهديد، تعليق ديگر اثر ندارد" و "حراست جاسوس اطلاعات"، "الملک يبقی معی الکفر و لا يبقی مع الظلم" در دست داشتند، شعارهای "زندانی سياسی آزاد بايد گردد" ، "مرگ بر ديکتاتور"، "بسيج دانشجويی لانه ی جاسوسی" و... سر دادند و با خواندن شعر يار دبستانی به سمت دفتر بسيج حرکت کردند و با اقدامی خود جوش در اعتراض به جيره خوار و مزدور بودن اين نهاد، پول خوردهای خود را به جلوی در دفتر بسيج پرتاب نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان طی حرکتی نمادين با حضور در جلوی کلاس درس سهيل محمدی و علی پرويز با چند دقيقه تجمع سکوت اعتراض خود را نسبت به بازداشت همکلاسی هايشان ابراز نمودند.

گفتنی است نيروهای امنيتی روز گذشته در اقدامی غير قانونی ميلاد اسدی را در منزل خود بازداشت نموده و منزل وی را تفتيش کردند. وی تا کنون تماسی با منزل نگرفته است و خانواده اين عضو دربند شورای مرکزی در بی خبری کامل نسبت به وضعيت فرزند خود به سر می برند. اين اقدام در حالی صورت گرفته است که نيروهای امنيتی از شب ۱۳ آبان برای چندمين بار به منزل اين فعال دانشجويی يورش برده اند.

همچنين با گذشت نزديک به يک ماه از بازداشت سهيل محمدی و علی پرويز و تعيين قرار وثيقه ۱۵۰ و ۳۰۰ميليون تومانی برای آنان هنوز در وضعيت نا مشخصی به سر می برند و به خانواده هايشان خبری مبنی بر توديع وثيقه ابلاغ نگرديده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016