دوشنبه 9 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اعضای انجمن اسلامی پلی تکنيک با مهدی کروبی، کروبی: خشونت نتيجه معکوس می دهد، اميرکبير

صبح روز شنبه همزمان با عيد قربان، مهدی کروبی در منزلش پذيرای جمع بزرگی از دانشجويان بود.

به گزارش خبرنامه اميرکبير دانشجويان دانشگاه های مختلف تهران ديروز به ديدار کروبی رفتند تا ضمن تبريک گفتن عيد قربان، از دغدغه های خود بگويند و شنونده سخنان وی باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار تعدادی از دانشجويان عضو انجمن اسلامی پلی تکنيک نيز حضور داشتند که يکی از اين دانشجويان به نمايندگی از ساير همکلاسی های خود با کروبی سخن گفت.

اين دانشجو ابتدا از مهدی کروبی به خاطر مقاومت و ايستادگی و حمايت های بی دريغ از دانشجويان، زنان و کارگران و به ويژه آسيب ديدگان حوادث پس از انتخابات تقدير و تشکر کرد. سپس با ياد عباس حکيم زاده دبير سياسی دفتر تحکيم وحدت و عضو سابق انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه اميرکبير از دغدغه های دانشجويان در شرايط فعلی گفت. وی با اشاره به برخوردهای وحشيانه با دانشجويان به ويژه پس از انتخابات و مظلوميت دانشجويان گفت: "برخوردهای اخير با دانشجويان، حمله به خوابگاه های دانشجويی و بازداشت های پرشمار می رود تا نمايی عادی پيدا کند، متأسفانه فجايع ماه های اخير سبب شده که مظلوميت های دانشجويان بخصوص حمله به کوی دانشگاه تهران فراموش شود".

مهدی کروبی نيز با اشاره به حرمت و جايگاه والای دانشجو در ساير کشورها با ابراز تأسف و ناراحتی از اوضاع پيش آمده خصوصا برای دانشجويان ابراز اميدواری کرد که شرايط فعلی تغيير کند، عباس حکيم زاده به زودی آزاد شود و وی در جمع همين دانشجويان به ديدارش برود.

وی همچنين از مسئولين خواست که به اين نکته توجه کنند که خشونت نتيجه ی معکوس می دهد و از دانشجويان خواست که در اين زمينه هوشيارانه عمل کنند. وی در پايان تاکيد کرد که همواره در کنار دانشجويان خواهد بود و برای آزادی عزيزان در بند تمام تلاش خود را انجام می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016