سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجاهدين انقلاب: تکذيب دروغ‌پردازی جديد خبرگزاری فارس، سايت مجاهدين انقلاب

پايگاه اطلاع رسانی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران: روابط عمومی سازمان، خبر جعلی خبرگزاری فارس مبنی بر پناهندگی دو عضو سازمان را تکذيب کرد.
خبرگزاری فارس در خبری که ساعت ۱۰:۴۵ امروز(سه شنبه ۱۰/۹/۸۸) روی خروجی خود قرار داد و تا اين لحظه، "خبر يک" آن خبرگزاری است، مدعی شد که دو عضو شورای مرکزی سازمان به غرب پناهنده شده اند. در اين ارتباط روابط عمومی سازمان توضيحات زير را ارائه کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱- در خصوص آقای محمدعلی توفيقی که فارس مدعی است وی به همراه خانواده به کشور سوئد پناهنده شده است، بايد خاطر نشان کرد ايشان در شهريور ماه امسال، استعفای مکتوب و رسمی خود از سازمان را تقديم کرده که با اين استعفا موافقت نيز شده است، لذا ضمن اعلام بی اطلاعی نسبت به صحت اصل خبر مخابره شده، اعلام می دارد مشاراليه در شرايط فعلی هيچگونه ارتباط تشکيلاتی با سازمان ندارند. ضمن آنکه مسائل شخصی ايشان يا هر فرد ديگری را مربوط به حريم خصوصی افراد تلقی کرده که تنها در چارچوب ضوابط قانونی، قابل بررسی و پيگرد از جانب مراجع صالح خواهد بود.
۲- در ارتباط با آقای مهتری که آن خبرگزاری ادعا دارد به آمريکا پناهنده شده است، ضمن اعلام عدم اطلاع نسبت به چگونگی صحت خبر، خاطرنشان می سازد؛ همانگونه که اين سازمان پيشتر و در زمان حضور مشاراليه در کشور (روزنامه اعتماد ۱/۶/۸۸) نيز اعلام کرده است؛ وی هيچ زمانی، هيچگونه ارتباط رسمی تشکيلاتی با هيچ رده ای از اين سازمان نداشته است.
روابط عمومی سازمان در خاتمه ضمن ابراز تأسف از اين دروغ پردازی آشکار که به رويه جاری آن بنگاه خبری تبديل شده است، حق پيگيری حقوقی و قضايی را برای سازمان محفوظ دانسته است.

در همين رابطه:
[خبرگزاری فارس: دو عضو سازمان مجاهدين انقلاب به غرب پناهنده شدند]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016