چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت سعيد ليلاز به ۹ سال حبس تعزيری، شاهپور کاظمی به يک سال حبس محکوم شد، ايلنا

دادگاه گزارش تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضاييه را که در خانه وی پيدا کرده مصداق نگهداری اسناد طبقه بندی شده اعلام کرده است در حالی که اين گزارش در تمامی سايت‌های خبری منتشر شده بود.


ايلنا:وکيل سعيد ليلاز از محکوميت موکل خود به ۹ سال حبس تعزيری از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.
سيد محمود عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با تکذيب حکم ۱۵ سال حبس برای سعيد ليلاز اظهار داشت: حکم صادره شده اما هنوز ابلاغ نشده است و طی اعلامی که قاضی پرونده به بنده کرده موکلم به دليل فعاليت تبليغی عليه نظام، نگهداری اسناد طبقه بندی شده و ارتباط با بيگانگان به ۹ سال حبس تعزيری محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل ليلاز ادامه داد: در رسيدگی به اتهامات موکلم اعلام شده بود که وی با حسين رسام کارمند سفارت انگلستان ارتباط دارد و موکلم نيز در دفاع از خود گفت که به دليل شغل خبرنگاری با هر کسی می‌توانم ارتباط داشته باشم.
وی در مورد اتهام نگهداری اسناد طبقه بندی شده از سوی موکلش نيز گفت: دادگاه گزارش تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضاييه را که در خانه وی پيدا کرده را مصداق نگهداری اسناد طبقه بندی شده اعلام کرده است در حالی که اين گزارش در تمامی سايت‌های خبری منتشر شده و شرايط اسناد طبقه بندی شده را ندارد و موکلم همچنين سردبير روزنامه سرمايه بوده و طبيعی است که اين گزارش را داشته باشد.
عليزاده طباطبايی که وکالت شاپور کاظمی برادر زهرا رهنورد را برعهده دارد از يک سال محکوميت وی خبر داد و گفت: شاپور کاظمی که بعد از انتخابات بازداشت شد از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام شرکت در تجمعات غير قانونی به يک سال حبس محکوم شده است.
طباطبايی که وکالت کامبيز نوروزی را برعهده دارد گفت: به دليل اينکه امروز مدت قانونی برای تجديد نظرخواهی از حکم بدوی موکلم به اتمام می‌رسيد لايحه تجديد نظر خواهی خود را تقديم دادگاه کرديم.
گفتنی است کامبيز نوروزی به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016