سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تفتيش منزل سميه رشيدی و احضار وی به دادگاه، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری- صبح امروز تعدادی از ماموران با در دست داشتن حکم تفنيش و احضاريه ی کتبی به منزل سميه رشيدی مراجعه و بخشی از لوازم شخصی، کتاب ها و کامپيوتر او را با خود بردند. لازم به ذکر است که رشيدی با دو نفر از دوستان خود زندگی می کند که ماموران علی رغم تذکر وی وسايل ديگر دوستان او را نيز ضبط کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احضاريه رشيدی مربوط به شعبه ۱۲ بازپرسی دادگاه انقلاب است و وی بايد ظرف ۳ روز آينده خود را به اين شعبه معرفی کند. در احضاريه او دليل حضورش «ادای پاره ای توضيحات» قيد شده است.

او در اين باره به تغيير برای برابری می گويد : از ماموران کارت شناسايی خواستيم ولی حاضر نشدند به ما کارتی نشان بدهند و گفتند در آينده می فهميد که از کجا آمده ايم، درباره ضبط وسايل ديگر دوستان هم تذکر داديم که غير قانونی است ولی اهميتی ندادند.

رشيدی از نخستين روزهای آغاز به کار کمپين يک ميليون امضا به آن پيوسته و دراين حرکت مدنی فعاليت داشته است. وی همچنين از دانشجويان ستاره دار سال تحصيلی ۸۹-۸۸ است که علی رغم قبولی در مقطع کارشناسی ارشد گرايش مطالعات زنان موفق به ورود به دانشگاه نشد.

سميه رشيدی در تاريخ ۱۳ آبان ۸۸ به همراه راحله عسگری زاده دستگير و مدت ۲ روز بازداشت بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016