پنجشنبه 26 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال برخی از زندانيان سياسی از بندهای عمومی به بند ۲۰۹، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- بنابر گزارش‌های رسيده، در روزهای گذشته تعدادی از زندانيان سياسی که پيش‌تر به بندهای عمومی زندان اوين منتقل شده بودند، به دلايل نامعلوم به بند ۲۰۹ انتقال يافتند.

به گفته برخی از زندانيان، روز گذشته کبری زاغه‌دوست از بند عمومی نسوان و بهمن احمدی‌امويی از بند ۳۵۰، در حالی که ماه‌هاست دوران بازجويی‌شان به اتمام رسيده است، مجددا به بند ۲۰۹ منتقل شدند. از وضعيت کبری زاغه‌دوست از بازداشت‌شدگان مراسم چهلم شهدا در بهشت زهراٰ همچنان اطلاعی در دست نيست، اما بهمن احمدی‌امويی عصر امروز به بند ۳۵۰ بازگردانده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منابع آگاه می‌گويند، هيچ‌گونه بازجويی از وی صورت نگرفته، با اين حال، شب گذشته او را به بند ۲۴۰ انتقال داده‌اند و يک شب در آنجا نگه‌داری شده است.

پيش از اين نيز حمزه کرمی در روندی مشابه به بند ۲۰۹ منتقل شده بود.

به گفته برخی از اين زندانيان، بالا بودن شمار بازداشت‌شدگان روز ۱۶ آذرماه، موجب شلوغی بسيار زياد در بند ۲۰۹ شده است.

انتقال زندانيان سياسی به بند ۲۰۹ در حالی صورت می‌گيرد که برخی از آنان در روزهای گذشته در دادگاه حاضر شده و مورد محاکمه قرار گرفته‌اند، خانواده‌های زندانيان سياسی نگران آن هستند که وزارت اطلاعات قصد پرونده‌سازی‌های جديدد عليه برخی از فعالان سياسی زندانی را داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016