شنبه 28 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سميه رشيدی فعال حقوق زنان بازداشت شد، هرانا

سميه رشيدی فعال حقوق زنان صبح امروز شنبه ۲۹ آذر ماه ، بعد از حضور در دادگاه انقلاب بازداشت و روانه زندان اوين شد.

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانيان: افروز مغزی وکيل او با تاييد اين خبر توضيح داد :« صبح امروز بنا بر احضاريه ای که طی تفتيش منزل موکلم به او ابلاغ شده بود به دادگاه انقلاب مراجعه کرديم. وکالتنامه برای سميه رشيدی از من اخذ شد ولی اجازه حضور در شعبه را نيافتم. خانم رشيدی حدود دو ساعت در محل دادگاه انقلاب بازجويی شد و سپس به ما اطلاع دادند که وی پس از تفهميم اتهام به زندان اوين منتقل شده است».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش تغيير برای برايری هفته گذشته با ورود ناگهانی ۵ مامور (در ساعت ۶ صبح روز ۲۳ آذر ) به منزل سميه رشيدی که به همراه دو تن از دوستانش در آن زندگی می کند و تفتيش منزل، وسايل شخصی او و ديگر دوستانش ضبط شد.

رشيدی از فعالان کمپين يک ميليون امضاست وی همچنين در سال تحصيلی جاری به دليل ستاره دار شدن از تحصيل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان محروم شد. و تلاش او با وجود پی گيری وضعيتش برای ورود به دانشگاه بی ثمر ماند و از حق انسانی تحصيل محروم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016