سه شنبه 1 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری در مراسم اعدام در ملاء‌عام: اعدامی‌های سيرجان ربوده شدند! هرانا

بستگان دو نفر اعدامی که جمعيت زيادی را تشکيل داده بودند، اجساد خود را ربودند و گفته می‌شود که يکی از آنها هنوز زنده است که به دست اقوام خود افتاده است.

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانيان: صبح امروز قرار بود طبق برنامه قبلی دو نفر به نام‌های اسماعيل‌فتحی‌زاده و محمد اسفنديارپور در ملأ عام به دار مجازات آويخته شوند که در حمل و نگهداری سلاح جنگی غيرمجاز، سرقت از بانک نجف‌شهر و آزار و اذيت مردم اقدام کرده بودند و حکم در ديوانعالی کشور تائيد شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اقدامی غيرمنتظره بستگان دو نفر اعدامی که جمعيت زيادی را تشکيل داده بودند، با سر و صدای زياد قبل از اعدام و حتی فحاشی به مسئولان منتظر بودند تا حکم اجرا شود و آنها حمله کنند و به محض اجرای حکم، محوطه اعدام سنگباران شد و نيروی انتظامی هم اقدام به شليک تير هوايی و گاز اشک‌آور کرد.
در اين شلوغی بستگان اعدامی‌ها اجساد خود را ربودند و گفته می‌شود که يکی از آنها هنوز زنده است که به دست اقوام خود افتاده است.
همچنين در اين شلوغی يک دستگاه خودرو متعلق به تماشاچيان نيز به آتش کشيده شد.
در همين راستا خبرنگار فارس در کرمان در تماس تلفنی با فرج‌الله کارگر دادستان سيرجان شرح ماجرا و اقدامات آتی را به منظور برخورد با عوامل اغتشاش سئوال کرد که وی اظهار داشت: اکنون در حال برگزاری جلسه شورای تامين شهرستان سيرجان هستيم و پس از اتمام جلسه با خبرگزاری تماس حاصل می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016