چهارشنبه 2 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر آيت الله صانعی: مهاجمان هر کاری خواستند کردند، تماس با پليس بی‌فايده بود، عصر ايران

راهپيمايی امروز قم که گفته می شود از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه از ميدان امام خمينی به سمت بيوت آيات منتظری و صانعی برگزار خواهد شد ، مجوز رسمی ندارد.

خبرنگار عصر ايران در تماس تلفنی با رييس اداره سياسی استانداری قم کسب اطلاع کرد که راهپيمايی امروز مجوز ندارد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام سياسی استان قم با اشاره به اينکه راهپيمايی روز سه شنبه از سوی گروه ” حزب الله قم ” درخواست شده و مجوز رسمی به آن داده شده بود ، افزود : اين مجوز برای تجمع در مقابل بيوت آيات منتظری و صانعی نبوده و از ميدان روح الله قم به سمت صحن حرم حضرت معصومه (س) برنامه ريزی شده بود و حرکت به سمت بيوت آيات منتظری و صانعی در برنامه راهپيمايی نبوده است .

با اين حال خبرنگار عصر ايران همزمان در تماسی با دفتر حضرت آيت الله صانعی از مراجع تقليد در قم کسب اطلاع کرد که در دو شب گذشته عده ای در مقابل دفتر اين مرجع تقليد تجمع کرده و با سر دادن شعارهای توهين آميز به خرد کردن شيشه های دفتر ايشان و پاره کردن پوسترها و پارچه نوشته های نصب شده در مقابل دفتر ايشان مبادرت کرده اند.

دفتر آيت الله صانعی همچنين در واکنش به سخنان رييس اداره سياسی استان قم اظهار داشت : ” به هر حال راهپيمايی ديروز هر چه که بوده باشد عده ای از مسير تعيين شده قبلی راه خود را کج کرده و به دفتر آيات صانعی و منتظری حمله کرده اند “.

وی افزود : ” مهاجمان درحمله دوشنبه شب با عدم دخالت نيروهای انتظامی و امنيتی هر کاری خواستند به انجام رساندند و تماس های ما با پليس و مراجع امنيتی برای متفرق کردن مهاجمان به جايی نرسيد ، اما در حمله سه شنبه نيروی انتظامی کمی در ماجرا دخالت کرد و در مواقعی مهاجمان را به عقب راند “.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016