چهارشنبه 2 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تشکر و خداحافظی ميرحسين موسوی از جامعه هنری و اعضای فرهنگستان هنر، کلمه

کلمه: ميرحسين موسوی پس از تصميم رييس شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر جايگزينی فردی ديگر به رياست فرهنگستان هنر در پيامی از اعضا و کارکنان فرهنگستان هنر و نيز جامعه هنری تشکر و خداحافظی کرد.

به گزارش “کلمه” متن پيام به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

با سلام

اينک که شورايعالی انقلاب فرهنگی جايگزين جديدی را برای اداره امور فرهنگستان هنر تعيين کرده است جا دارد از همه هنرمندان و دانشگاهيان و فرهيختگان که در سالهای گذشته با فرهنگستان هنر همکاری کردند تشکر نمايم .

بنده بويژه نمی توانم محبت ها و همکاری های اساتيد محترم عضو مجمع عمومی فرهنگستان هنر را فراموش کنم ، در طول يازده سال گذشته همواره از هنر ، اخلاق و فرهنگ والای آنها درسها گرفتم و رأيی که به اين حقير دادند پيوسته الهام بخش من در سياستگزاری ها و اداره فرهنگستان هنر بود .

اميدوارم که آيندگان قدر سرمايه اجتماعی فراهم آمده ای که موجب اعتماد جامعه بزرگ هنرمندان کشور به فرهنگستان هنر گرديده است را بدانند و تلاش نمايند آن را افزون تر سازند . همچنين لازم است بدينوسيله از همه کارکنان و همکاران شريف فرهنگستان هنر در همه رده ها بعنوان پايه گزاران و موسسين اصلی اين نهاد تشکر نمايم .

ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016