پنجشنبه 26 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: منتظر جواب رسمی به درخواست مجوز راه‌پيمايی هستيم، کلمه

کلمه: پيرو سوالات مکرر حاميان جنبش سبز در مورد اين که آيا مهندس ميرحسين موسوی در مراسم تعيين شده برای روز جمعه جهت اعلام انزجار ازتوهين به تصوير حضرت امام شرکت خواهند کرد ، مهندس موسوی در گفتگويی با سايت کلمه ضمن تاکيد بر محکوميت اين عمل زشت و ساختار شکنانه گفت: اصل توهين صورت گرفته نسبت به حضرت امام حرکتی مشکوک است که قطعا مورد انزجار همه اقشار مردم قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نخست وزير امام تاکيد کرد:با توجه به التهاب موجود در فضای جامعه ، مجمع روحانيون مبارز و همچنين حضرت حجت الاسلام و المسلمين کروبی و اينجانب درخواست مجوز برای راهپيمايی جداگانه کرده‌ايم و هنوز منتظر جواب رسمی به اين درخواست هستيم و به نظر می‌رسد بيشتر به نفع کشور است که به اين درخواست پاسخ مثبت داده شود.

مهندس موسوی افزود: کشور به آرامش نياز دارد، منتهی به نظر نمی‌رسد فضاسازی روزهای اخير و زير پا گذاشته شدن بديهی‌ترين موازين حقوقی از سوی مسئولان عاليرتبه قضائی و امنيتی کشور حرکتی در اين جهت باشد.

نخست وزير امام گفت:به نظر ما اگر اقدام خاصی در دستور کار متصديان قرار دارد آنها می‌توانند مقاصد خود را با هزينه کمتری به انجام برسانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016