پنجشنبه 3 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رمضان‌زاده به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد، فارس

خبرگزاری فارس: شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اعلام کرد که حکم دادگاه بدوی عبدالله رمضان زاده يکی از متهمين حوادث اخير صادر شده و براين اساس وی به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از برگزاری دادگاه عبدالله رمضان‌زاده و شنيدن دفاعيات وی و وکيلش، حکم او را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس رای دادگاه ، رمضان زاده به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شده است.
پيش از اين عباس شيری وکيل مدافع عبدالله رمضانزاده در گفتگو با فارس از فضای حاکم بر جلسه دادگاه به لحاظ امکان بيان دفاعيات توسط رمضان‌زاده و وکيلش اعلام خرسندی کرده و گفته بود: به دليل فضای مناسب حاکم بر دادگاه، دفاعيات به صورت شفاهی بيان شد و همچنين لايحه دفاعيه کتبی نيز به رئيس دادگاه ارائه شد.
اقدام عليه امنيت ملی کشور، تبليغ عليه نظام و نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده از جمله اتهامات عبدالله رمضان زاده، قائم مقام جبهه مشارکت بود.
* اعلام موافقت دادگاه با مرخصی رمضان زاده
همچنين قاضی ابوالقاسم صلواتی، رئيس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از محاکمه، صدور رای و پذيرش توديع وثيقه ۸۰۰ ميليون تومانی با مرخصی چهار روزه رمضان زاده موافقت کرد.
به اين ترتيب وی می‌تواند از امروز، سوم دی ماه تا پايان روز يکشنبه ششم دی ماه از مرخصی استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016