جمعه 4 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله رمضان‌زاده: پس از آزادی هيچ مصاحبه‌ای نداشته‌ام، پارلمان‌نيوز

پارلمان نيوز: عبدالله رمضانزاده گفت:در ايام مرخصی از زندان قرار نيست مصاحبه ای داشته باشم و با هيچ يک از رسانه ها گفت و گو نکرده ام.

سخنگوی دولت اصلاحات در گفت و گو با خبر نگار پارلمان نيوز با بيان اينکه گويا برخی رسانه ها به نقل از من مطلبی در ايام مرخصی از زندان منتشر کرده اند گفت:در ايام مرخصی از زندان قرار نيست مصاحبه ای داشته باشم و با هيچ يک از رسانه ها گفت و گو نکرده ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد:هرگونه مصاحبه منتسب به خود را تکذيب می کنم.

عبدالله رمضان زاده با رای بدوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شده است.

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از برگزاری دادگاه عبدالله رمضان‌زاده و شنيدن دفاعيات وی و وکيلش، حکم او را صادر کرد.

آنچه بعنوان اتهامات سخنگوی دولت خاتمی مطرح شده اقدام عليه امنيت ملی کشور، تبليغ عليه نظام و نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده است.

* اعلام موافقت دادگاه با مرخصی رمضان زاده

قاضی ابوالقاسم صلواتی، رئيس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از محاکمه، صدور رای و پذيرش توديع وثيقه ۸۰۰ ميليون تومانی با مرخصی چهار روزه رمضان زاده موافقت کرد.

به اين ترتيب وی از سوم دی ماه تا پايان روز يکشنبه ششم دی ماه به مرخصی آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016