جمعه 4 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم بزرگداشت آيت الله منتظری در دانشگاه های بوعلی سينای همدان و هنر تهران، اميرکبير

در هفته ای که گذشت دانشگاه های سراسر کشور شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت آيت الله منتظری بودند. دانشجويان دانشگاه های هنر تهران و بوعلی سينای همدان نيز مراسم بزرگداشت آيت الله منتظری را در دانشگاه های خود برگزار کردند.

برگزاری مراسم بزرگداشت دومين و سومين روز ارتحال آيت الله منتظری،به طور جداگانه در دانشگاه بوعلی سينای همدان دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا، در روزهای دوشنبه و سه شنبه مراسم با شکوهی برای بزرگداشت بزرگ روحانی مبارز آيت الله منتظری برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير،دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا، در روز دوشنبه،۳۱ آذرماه۸۸، همزمان با تشييع پيکر آيت الله منتظری در دانشکده علوم پايه دانشگاه بوعلی سينا در سوگ رحلت ايشان نشستند.

پس از آن که دانشجويان به طور خودجوش با سياهپوش کردن فضای دانشگاه، پخش نوای قرآن، چسباندن عکس های آيت الله منتظری به ديوارهای دانشگاه و... مراسم بزرگداشت را آغاز کردند، دانشجويان منتسب به بسيج، با کمک حراست دانشگاه اقدام به کندن پارچه های مشکی نصب شده به ديوارهای دانشگاه و پاره کردن عکس های آيت الله منتظری کردند،که اين عمل آنها با واکنش شديد دانشجويان و در نتيجه درگيری آن ها با حراست دانشگاه همراه شد.

در ادامه دانشجويان ،به طور خودجوش، اقدام به برگزاری قرائت زيارت عاشورا کردند؛ و با وجود اينکه عمل آنها نيز با ممانعت مسئولين حراست مواجه شد،اما دانشجويان با استقبالی پرشور و بدون توجه به دوربين های حراست، مراسم خود را به نحوی با شکوه برپا کردند.

همچنين دانشجويان دانشگاه بوعلی سينا،در روز سه شنبه به مناسبت سومين روز درگذشت اين روحانی اقتدارستيز با برگزاری مراسمی مشابه در مقابل درب انجمن اسلامی در دانشکده کشاورزی اقدام به بزرگداشت ايشان کردند.

دانشجويان دانشکده کشاورزی،با روشن کردن شمع هايی در رنگ های سبز و مشکی،پخش نوای قرآن ،سياهپوش کردن دانشگاه،پخش کردن خرما و خواندن زيارت عاشورا ياد ايشان را گرامی داشتند.

اين مراسم مجددا با برخورد سرکوبگرانه حراست دانشگاه مواجه شد، اما با بی اعتنايی دانشجويان به تشنج آفرينی نيروهای حراست مراسم در آرامش به پايان رسيد.

برگزاری مراسم سومين روز درگذشت آيت منتظری در دانشگاه هنر

دانشجويان دانشگاه هنر هم به مناسبت سومين روز درگذشت آيت الله العظمی منتظری در صحن دانشگاه هنر مراسمی برگزار کردند و ياد و خاطره ايشان را گرامی داشتند.

همچنين در ابتدای مراسم يکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه پيرامون عظمت شخصيت آيت الله العظمی منتظری و استقامت ايشان در راه احقاق حقوق مظلومان سخنانی ايراد نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016