شنبه 5 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بزرگداشت آيت‌الله منتظری در استکهلم، ۲۷ دسامبر

به گيتی نماند به جز نام و ننگ

هموطنان عزيز و گرامی: آيت الله حسينعلی منتظری از رهبران برجسته سياسی و مذهبی ايران در هفته گذشته چشم از جهان فرو بست. با درگذشت وی جامعه ايران شخصيتی را از دست داد که در شجاعت، صداقت، دفاع از حقوق انسان و اخلاق اگر يگانه نباشد، بدون هيچ اما و اگری نمونه است. دفاع شجاعانه و جانانه او از حقوق بهائيان، زندانيان سياسی و بخصوص اعتراض به کشتار بيش از چهار هزار زندانی آن هم زمانی که جانشينی رهبری را هم با خود يدک می کشيد از اين نمونه هاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما جمعی از ايرانيان ساکن استکهلم با گرايشهای و ديدگاه های گوناگون از مذهبی تا چپ و از ملی مذهبی تا لائيک گرد می آئيم تا به همه سجای اخلاقی اين بزرگ مرد ادای احترام نمائيم. ما بدين وسيله از تمامی ايرانيان دعوت مينمائيم تا با ما در اين گرامی داشت همراه شويد، زيرا چنانکه می دانيد ادای احترام به منتظری، ادای احترام به اخلاق، سلامت وجدان و در يک کلمه به انسان است.

تاريخ : يکشنبه ۲۷ دسامبر از ساعت ۱۶ الی ۱۸
مکان: ABF i Hallonberg Centrum

کميته برگذارکننده بزرگداشت آيت الله منتظری


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016