یکشنبه 6 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت امورخارجه: سفارت عربستان اقدامی برای تاييد هويت فردی که دختر بن لادن معرفی شده نکرده است، ايرنا

سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی با اشاره به مطرح شدن حضور "دختر بن لادن" در سفارت عربستان در خاک ايران گفت: عربستان تاکنون هيچ اقدامی برای تاييد هويت اين فرد نکرده است.

"رامين مهمانپرست" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، تصريح کرد: همانطور که آقای "منوچهر متکی " وزير خارجه کشورمان پيش تر در گفت و گو با بخش ويژه خبری شبکه دوم سيمای جمهوری اسلامی اعلام کردند، سفارت عربستان مدعی حضور دختر بن لادن در اين سفارتخانه شده است و تا کنون هويت اين شخص برای مسوولان وزارت خارجه ايران محرز نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در گفت و گو با شبکه پرس تی وی نيز گفته ام، براساس منابع مرزی ايران، هيچ فردی با مشخصات ادعا شده از مرزهای ايران وارد کشور نشده، مگر اينکه فرد مذکور به صورت غيرقانونی وارد شده باشد.
سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: سفارت عربستان طی يادادشتی به اداره اتباع بيگانه مدعی حضور دختر بن لادن در اين سفارتخانه شده و اعلام کرده چون اين فرد به صورت غير قانونی وارد شده و مدارک عبور ندارد، مدارک لازم برای وی صادر شود تا وی بتواند خاک ايران را ترک کرده و به عربستان برود.
به گفته مهمانپرست، ا ين درحالی است که اداره اتباع بيگانه در پاسخ به اين درخواست، از سفارت عربستان خواسته تا براساس قوانين ايران اين شخص را رويت کرده و پس از تاييد هويت شخص مورد ذکر، اقدام به صدور مدارک لازم نمايد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تصريح کرد: از سوی سفارت عربستان تاکنون هيچ پاسخی به اين درخواست داده نشده و مساله در حد يک ادعا باقی مانده است.
وی گفت: بايد ابتدا صحت خبر حضور "دختر بن لادن" در سفارت عربستان سعودی در ايران تاييد و سپس در اين مورد تصميم گيری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016