دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی ۸ نفر از جان‌باختگان روز گذشته، هرانا

اسامی ۸ نفر از جان‌باختگان حوادث روز گذشته تهران اعلام شد.

خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندی، انديشه وبيان: در اين اطلاعيه که روز دوشنبه ۷ دی (۲۸ دسامبر) در وب سايت رسمی نيروی انتظامی ايران منتشر شده است، اسامی ۷ مرد و يک زن به چشم می‌خورد که به گفته پليس در جريان درگيری های روز يکشنبه کشته شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسامی کشته شدگانی که علت مرگ آنها در گزارش پليس آمده عبارت است از: مهدی فرهادی راد، ۳۴ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای به صورت)، محمد علی راسخی نيا، ۴۰ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای شکاری) و علی موسوی حبيبی، ۴۲ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله).

در اين فهرست همچنين نام شهرام فرجی، ۳۰ ساله، جهانبخت پازوکی، ۵۰ ساله و امير ارشدی،۳۰ ساله نيز وجود دارد که علت مرگ آنها نامشخص عنوان شده است.

در اين اطلاعيه به وجود اجساد يک مرد ۳۱ ساله ناشناس که بر اثر ضربات چاقو کشته شده و يک زن ناشناس ۴۳ ساله ای که علت مرگ او "احتمالا سقوط يا تصادف" عنوان شده نيز اشاره شده است.

روز يکشنبه ( ۶ دی ۱۳۸۸) همزمان با مراسم مذهبی روز عاشورا که با هفتمين روز درگذشت آيت الله حسينعلی منتظری از مراجع تقليد شيعيان نيز مقارن شده بود، معترضان به حکومت ايران در شهرهای مختلف اين کشور، از جمله تهران، اصفهان، نجف آباد، مشهد، شيراز، تبريز و قم به تظاهرات پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016