سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه ۲۲۲ نفر از نمايندگان مجلس: دستگاه‌های امنيتی و قضايی برهم‌زنندگان نظم را به اشد مجازات محکوم نمايند، ايلنا

* حرکت ناشيانه افراد ضد انقلاب با هدايت خارج نشينان که همه شرافت خود را به ثمن بخت به مستکبرين فروخته‌اند باعث شد که سهم آنان به طورت کامل از معترضين و کسانی که اعتقادهای قانونی به عملکردهای نهادهای کشور دارند جدا شوند.

ايلنا:۲۲۲ نماينده مجلس حوادث صورت گرفته در روز عاشورا را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا حسن غفوری‌فرد عضو هيات رييسه مجلس شورای اسلامی بيانيه ۲۲۲ نفر از نمايندگان مجلس را قرائت کرد.
نمايندگان مجلس در اين بيانيه خطاب به مردم بزرگوار ايران اسلامی تاکيد کردند که عاشورا حضور گسترده مردم و هيات های حسينی و آحادملت بزرگوار ايران در گراميداشت ياد وخاطره سالار شهيدان حضرت اباعبدالله حسينی (ع) و ياران با وفايش و اوج ارادت و دلدادگی را به نمايش گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بيانيه نمايندگان تصريح کردند: اين اعتقاد عميق و وفاداری مثال زدنی به ائمه معصوم (ع) بزرگترين افتخار ملت بزرگ است و همين صلابت اخلاص و اعتقاد بود که حضرت امام خمينی (ره]) با تمسک و اتکاء به آن توانست بزرگترين پديده قرن يعنی نهضت اسلامی ايران را راهبردی نموده و با شکوفايی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی آن را به عنوان ارثی گرانبها به مردم آزادی خواه جهان و نسل های آينده هديه نمايد.
در ادامه اين بيانيه نمايندگان خاطرنشان کردند: امسال آنچه در کنار اين نمايش با شکوه ملی و مذهبی پيش آمده آشوب نفرت انگيز عده ای ضد انقلاب سلطنت طلب و مناطق بود که جراحت عميقی بر قلب و جهان و دلهای سوگوار حسينی بر جای گذاشت.
آنها که با هر چه خير و نيکی تقدس سرستيز دارند ودر حرمت شکنی دست يزديان زمان را از پشت بسته‌اند و با هنجارشکنی و تحزيب با ارزشی‌ترين باور مردم را نشانه رفتند و نه تنها اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی بلکه اعتقادات ريشه‌دار دينی و مذهبی مردم را هدف گرفته‌اند، آنها با اين هنجارشکنی تلاش کردند تا ارتباط بين گروه‌های محارب، سلطنت‌طلب و بيگانگان را به نمايشی گذارند.
همچنين در اين بيانيه نمايندگان مجلس تاکيد کردند: آنان نشان دادند که به هيچ ارزشی پايبند نيستند هنجارهای مورد احترام همه مسلمانان و حتی معتقدين ساير اديان را به سخره گرفتند و قلب داغداران حسينی را جريحه دار کردند.
اين حرکت ناشيانه معلول افراد ضد انقلاب با هدايت و رهبری خارج نشينان که همه شرافت خود را به ثمن بخت به مستکبرين فروخته‌اند باعث شد که سهم آنان به طورت کامل از معترضين قانونی و کسانی که اعتقادهای قانونی به عملکردهای نهادهای کشور دارند جدا شوند.
اينک موقعيت مناسبی پيش آمده است که دستگاه‌های اطلاعات امنيتی و دستگاههای قضايی بر هم زنندگان نظم جامعه و توهين کنندگان به مقدسات و باورهای عميق مردم و تخريب کنندگان به مقدسات و باورهای عميق مردم و تخريب کنندگان اموال عمومی رابه سرعت شناسايی نمود و به پای ميز محاکمه بکشانيد و به اشد مجازات محکوم نمايد.
اينک وقت آن رسيده است تا کسانی که اين جماعت که به نام آنها اين پديده زشت ، مخرب و ضد اسلامی را به نمايش در آورده‌اند به صراحت از ضد انقلاب حرمت شکنی و محارب بيزاری جويند و با اعلام برائت از آنان از اين اخرين فرصت برای بازگشت به آغوش ملت استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016