چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشخصات قاتل خواهرزاده ميرحسين موسوی و ‫کشته‌شدگان روز عاشورا، جرس

جنبش راه سبز (جرس): د ر حاليکه مسولان جمهوری اسلامی ادعا می کنند شهدای روز عاشورا به صورت مشکوک و يا در اثر ترور کشته شده اند ، اطلاعات تازه ای از مشخصات قاتل سيدعلی حبيبی موسوی و ساير شهدای عاشورا به دست آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارش شاهدان عينی، روز عاشورا حوالی ساعت ۱ تا ۲ بعدازظهر يک اتومبيل پاترول مشکی رنگ به شماره ۷۵۲م۸۷ – ايران۱۱ با چهار سرنشين لباس شخصی با سرعت هرچه تمام تر به سمت مردمی که در خيابان شادمان حضور داشتند يورش برد که ابتدا دونفر را زير گرفت و از روی يکی از آنها به طور کامل رد شد، نفر کنار راننده هم مسلح به کلت بوده و در طول حرکت ، چند گلوله به سمت مردم شليک کرد و سپس طول خيابان شادمان را به همين صورت طی کرده، دور زد به سمت خيابان آزادی برگشت. بعد از رفتن پاترول چند نفر زخمی و تيرخورده روی زمين افتاده بودند که مردم به کمک آنها رفتند. با توجه به شواهد خواهرزاده ميرحسين موسوی هم در همين منطقه تير خورده و به شهادت رسيده است.

براساس اين گزارش دو يا سه موتورسوار نيز اتومبيل پاترول را همراهی می کردند و هزاران نفر مردمی که در خيابان شادمان حضور داشتند شاهد اين صحنه بوده و برخی حتی می توانند چهره ضارب را شناسائی کنند.

گفتنی است سرنشينان اتومبيل فوق بعد از انجام اين جنايت وارد اتوبان يادگار شده، در لاين شمال به جنوب توقف کرده و با نيروهای بسيجی مستقر در محل به گفتگو پرداخته اند و بسياری از اتومبيل هايی که در ترافيک اتوبان يادگار بودند نيز اين خودرو و سرنشينان آن را ديده اند.

طبق مشاهدات شاهدان عينی، شخص ضارب که با کلت به مردم شليک می کرد جوانی ۱۹-۲۰ ساله با ريش و سبيلی کم پشت و هنوز سبز نشده بوده و لباس کرم رنگ به تن داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016