چهارشنبه 9 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علم‌الهدی، سخنران راه‌پيمايی روز چهاشنبه حاميان دولت: يک مشت گوساله بزغاله با ولايت مخالفت می‌کنند! هم‌ميهن

سخنران راهپيمايی روز چهاشنبه حاميان دولت در مراسمی که به صورت زنده از تلويزيون پخش شد گفت: يک مشت گوساله بزغاله عليه ولايت فقيه شعار می دهند و با ولايت مخالفت می کنند.

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: امروز در زمين بر حسب اعلام خداوند در آيه ۵۳ سوره مائده حزب الله کسی است که ولايت ولی امر مسلمين را پذيرفته باشد و حزب شيطان کسانی هستند که شيطان از پشت سر آنها را هدايت کند و هر طرف که می‌خواهد ببرد و امام فرمود که شيطان بزرگ امروز آمريکا است و کسانی که به فرمان آمريکا گوش دهند حزب‌ شيطان هستند.

وی افزود: کسانی که دشمنی با خدا و رسول خدا می‌کنند از حزب شيطان هستند و دشمنی با رسول خدا امروز دشمنی با مظهر رسول خدا يعنی ولی فقيه است زيرا ولی فقيه مظهر رسول‌الله است و هرکس با او بجنگد از حزب شيطان است. با اين معيار قرآن در جامعه ما هم حزب‌الله معلوم شد و هم حزب شيطان.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آيت‌الله علم‌الهدی در بخش ديگری از سخنان خود تاکيد کرد: امروز ولايت‌پذير رهبری حزب الله است و دشمن رهبری حزب شيطان است وجنگ حزب‌الله و حزب شيطان در عرصه امت ما ظهور و بروز پيدا کرده است و اين جنگ جنگ قطعی و صريح است.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در تظاهرات گفت: شما امروز جمع شده‌ايد تا تکليف جبهه حزب‌الله در برابر حزب‌شيطان مشخص شود و من به سران فتنه اعلام می‌کنم کاری که شما شروع کرده‌ايد از بغی به محاربه رسيده است و کسانی که بغی می‌کنند عذاب خدا به آنها خواهد رسيد،‌ شما حرکت خود را با بغی آغاز کرديد يعنی مطالبه ناحق و مقام معظم رهبری شما را به حق دعوت کردند ولی همچنان بر طبل ابطال انتخابات که ناحق بود کوبيديد.

وی ادامه داد: بقی شما بستر را آماده کرد تا جريان‌های کفر حرکت خود را عليه نظام شروع کنند و در روز عاشورا بغی شما به محاربه انجاميد. حرکت روز عاشورا دقيقا محاربه بود و شرط محارب اين است که مسلحانه حرکت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فرمانده حرمت‌شکنی روز عاشورا منافقين بودند. زيرا شعارهايی که آنان از روز ۱۶ آذر در سايت‌‌ خود گذاشته بودند در روز عاشورا سرداده شد وعده‌ای هم سرباز منافقين در روز عاشورا شده‌بودند و هرکس با منافقين اعلام همکاری کنند محارب و مهدورالدم است.

گفتنی است بخشی از شعارهايی که توسط مجری و مداحان اين مراسم داده شد به اين شرح بود: خونی که در رگ ماست، هديه به رهبر ماست، اهل کوفه نيستيم بی‌تفاوت بايستيم، ما ذوالفقار حيدريم فداييان رهبريم، جمهوری اسلامی شعار مسلمين است، جمهوری ايرانی حرف منافقين است، جنايت يزيد تکرار شد، ملت ما دوباره بيدار شد، ما منتظر اذن علی می‌باشيم، تا چشم سران فتنه را کور کنيم.

سعيد حداديان مداح اصلی اين برنامه در آغاز برنامه خود گفت: در حسين مرگ بر اسرائيل هست، مرگ بر منافق و سازشکار هست، مرگ بر کسانی که سکوت می‌کنند هست.

پس از برخی اشعار حداديان شماری از جمعيت شعار مرگ بر موسوی سر دادند که از تلويزيون نيز پخش شد. همچنين تابلو نوشته‌هايی در دست برخی حاضران ديده می‌شد که دارای اين مضامين بود: تاجر ورشکسته، برگرد به باغ پسته / کروبی بی‌سواد، عامل دست موساد.

مداح اين مراسم از جمعيت خواست برای سلامتی مراجعی که در رکاب ولايت‌فقيه ايستاده و بيانيه داده‌اند، صلوات بفرستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016