سه شنبه 15 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: تشديد فقر در صورت اجرای ناموفق طرح هدفمندی، دولت در اجرا دقت کند، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی خواستار دقت دولت در اجرای لايحه هدفمندی يارانه ها شد و تاکيد کرد که اين لايحه در صورت اجرای دقيق باعث بهره وری ورونق در کشور می شود و اگر در اجرای آن بی دقتی شود باعث فقر، قاچاق و تورم خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاريجانی در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی که به بررسی و تصويب لايحه هدفمند سازی يارانه ها و تشکيل سازمان هدفمندی اختصاص يافت، پس از تصويب اين لايحه از زحمات کميسيون ويژه طرح تحول اقتصادی و سخنگوی اين کميسيون تقدير و تشکر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: کميسيون و نمايندگان نهايت تلاش خود را کردند تا آنجايی که ممکن است چيزی تصويب شود که در چارچوب قانون اساسی باشد و اجرای کار را روان کند.

لاريجانی گفت : نمايندگان انصافا حداکثر دقت را کردند البته اجرای اين قانون نياز به دقت بالايی دارد و در صورت اجرای دقيق باعث بهره وری ورونق در کشور می شود و اگر در اجرای آن بی دقتی شود رکود در صنعت و کشاورزی ايجاد می شود و همچنين باعث فقر، قاچاق و تورم خواهد شد.

رئيس مجلس تاکيد کرد: توصيه ما اين است دولت با دقت در اجرای اين قانون تلاش کند.

محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهور يکشنبه شب در ديدار با نمايندگان مجلس شورای اسلامی در پی مخالفت مجلس با استرداد لايحه هدفمندی يارانه ها و تصويب پيشنهادی در کميسيون ويژه که بسيار نزديک به مصوبه امروز مجلس بود گفته بود: هدفمند کردن يارانه‌ها براساس نظر فعلی مجلس به جلوگيری از افزايش سرمايه‌گذاری و بهره‌وری، افزايش تورم انتظاری و فقر و گسترش قاچاق منجر می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016